کد خبر : 18069
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1397 - 9:10

تکریم زائران اربعین مهم ترین هدف کاروان شهدای شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز است

تکریم زائران اربعین مهم ترین هدف کاروان شهدای شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز است

معاون اجرایی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: تکریم و احترام به زائران همایش بزرگ اربعین حسینی و جلب رضایت آنان مهم ترین هدف کاروان شهدای شرکت واحد اتوبوسرانی

تکریم زائران اربعین مهم ترین هدف کاروان شهدای شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز است

معاون اجرایی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: تکریم و احترام به زائران همایش بزرگ اربعین حسینی و جلب رضایت آنان مهم ترین هدف کاروان شهدای شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز است.

به گزارش آی نیوز به نقل از شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، علیرضا نوتاش معاون اجرایی این شرکت با بیان اینکه حضور در کاروان شهدای شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و خدمت دهی به زائران اربعین حسینی سعادتی است که نصیب اتوبوسرانان شده است، اظهار کرد: تکریم و احترام به زائران همایش بزرگ اربعین حسینی و جلب رضایت آنان مهم ترین هدف کاروان شهدای شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز است. وی بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و حرکت با سرعت مطمئنه تاکید کرد و افزود: شیرینی خدمت وقتی حاصل می شود که زائران و هموطنان عزیز، این سفر معنوی را با ایمنی و سلامت به پایان برسانند.

گفتنی است جلسه توجیهی اتوبوسرانان اعزامی به مرز مهران جهت ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی با حضور معاون اجرایی و مدیران شرکت واحد اتوبوسرانی برگزار شد.

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.