کد خبر : 1808
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آبان 1393 - 13:14

حمایت شورای شهر از ۴ قلوهای تبریزی

حمایت شورای شهر از ۴ قلوهای تبریزی

 سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز از مصوبه این شورا در حمایت از ۴قلوهای تازه به دنیا آمده تبریزی خبر داد.

«سعید حاجی زاده» در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس یکی از مصوبات جلسه فوق العاده سه شنبه شب شورای اسلامی کلانشهر تبریز، مقرر شد ۲۵ میلیون تومان در اختیار یک کارگر ساختمانی که علاوه بر یک فرزند دختر، به تازگی صاحب ۴ قلو، ۲ فرزند دختر و ۲ فرزند پسر شده است، قرار بگیرد.
به گفته وی، ۲۰ میلیون تومان از این مبلغ برای رهن یک باب واحد مسکونی و ۵ میلیون تومان به عنوان کمک معیشت، در نظر گرفته شده است.
سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز افزود: هبه مزبور با استفاده از ظرفیت ماده ۱۷ قانون شهرداری ها در کمک به اشخاص حقیقی و به علت عدم استطاعت مالی و فقدان درآمد کافی برای تامین و امرار معاش این کارگر ساختمانی به تصویب شورای شهر رسید.
حاجی زاده همچنین گفت: پیشنهاداتی از طرف اعضای شورای اسلامی شهر درباره بکارگیری این کارگر ساختمانی در بدنه شهرداری تبریز مطرح شد و امید می رود در آینده، او با اشتغال در شهرداری از امنیت شغلی مناسبی برخوردار گردد.
این عضو هیات رئیسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز با یادآوری رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص افزایش جمعیت اظهار کرد: خداوند با اعطای فرزند، رزق و روزی و برکت را به خانواده‌ها می‌بخشد و به‌طور قطع رزق و روزی چهارقلوهای تازه متولد شده در تبریز هم پیش از تولد مقدر شده بود.
وی همچنین گفت: در جلسه فوق العاده شورای اسلامی کلانشهر تبریز به درخواست بیش از ۵۰ شخص حقیقی رسیدگی شد ضمن اینکه کمک به توسعه مسجد پل سنگی چایکنار با واگذاری قطعه زمینی ۱۵۵ متری، در این جلسه مورد تصویب اعضای شورای اسلامی شهر قرار گرفت.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.