کد خبر : 18258
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 آبان 1397 - 10:31

اتمام عملیات آسفالت ریزی مسیر اصلی خلجان به طول ۳۵۰ متر

اتمام عملیات آسفالت ریزی مسیر اصلی خلجان به طول ۳۵۰ متر

شهردار منطقه ۷ تبریزگفت: به منظور حل مشکل موجود در مسیر اصلی خلجان و بعداز اتمام جدول گذاری و آبروسازی ، عملیات آسفالت ریزی مسیر به مساحت ۲۸۰۰ مترمربع و به تناژ ۳۵۰تن توسط معاونت

اتمام عملیات آسفالت ریزی مسیر اصلی خلجان به طول 350 متر

شهردار منطقه ۷ تبریزگفت: به منظور حل مشکل موجود در مسیر اصلی خلجان و بعداز اتمام جدول گذاری و آبروسازی ، عملیات آسفالت ریزی مسیر به مساحت ۲۸۰۰ مترمربع و به تناژ ۳۵۰تن توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۷ تبریز به اتمام رسید.

به گزارش آی نیوز، علی فرخی اظهار داشت: به منظور مرتفع ساختن مشکلات موجود در مسیر اصلی خلجان ، با اتمام عملیات جدول گذاری و آبروسازی آن شاهدپایان  عملیات آسفالت ریزی آن به مساحت ۲۸۰۰ مربع هستیم.

وی افزود : عملیات جدول گذاری این مسیر به طول ۳۵۰ متر اصلاح شده  و به دلیل اینکه در این مسیر نیاز به اصلاح و  توسعه شبکه آب بود جهت شروع عملیات زیرسازی  منتظر اتمام عملیات توسعه زیرساخت های موجود در مسیر توسط اداره مربوطه بودیم که با توزیع ۳۵۰ تن آسفالت  عملیات ساماندهی و بهسازی این مسیر به اتمام رسید.

فرخی تصریح کرد:در  طرح خدمات محله ای  تلاش داریم با استفاده از امکانات موجود و مشارکت اهالی منطقه گام هایی در جهت مرتفع شدن مشکلات چندین ساله اهالی این محل بر داریم .

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.