کد خبر : 1832
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آذر 1393 - 8:48

شهردار تبریز تاکید کرد: وحدت خدمتگزاری مدیران و نمایندگان شهر، با اتکا به مشی اعتقادی

شهردار تبریز تاکید کرد: وحدت خدمتگزاری مدیران و نمایندگان شهر، با اتکا به مشی اعتقادی

شهردار تبریز حضور معاونان و مدیران شهرداری تبریز در اردوی فرهنگی و زیارتی راهیان نور را اهتمام مدیریتی شهر تبریز برای اعتلای شاخص های خدمتگزاری با روحیه جهادی سال های دفاع مقدس دانست.

دکتر صادق نجفی که در جمع معاونان و مدیران شهرداری تبریز و تنی چند از شورای اسلامی شهر در اردوی زیارتی و فرهنگی راهیان نور، سخن می گفت، با بیان این مطلب اظهار داشت: این اردوی ارزشمند، در واقع گویای اراده ای است که مسئولان بخش های مختلف شهرداری در کنار اعضای شورای اسلامی شهر، برای پیشبرد اهداف خدمتگزاری مورد تاکید قرار می دهند.
وی افزود: تحقق ایده آل این هدف، نیازمند همدلی و وحدت مسئولان شهرداری و نمایندگان شهروندان، با  اتکا به مشی اعتقادی و باور ارزشی خدمتگزاری است.
نجفی یادآور شد: همین مشی مقدس و متعالی بود که در سال های دفاع مقدس، فرزندان ایران اسلامی را با داشتن کمترین امکانات دفاعی، در مقابل انبوه تجهیزات و تسلیحات جبهه استکبار، سربلند ساخت و نام شان را در تاریخ مقاوت و شهادت ماندگار کرد.
شهردار تبریز تاکید کرد: تدوام این روند، با برنامه ریزی منسجم، مدیریت بهینه منابع و ارتباط نزدیک مجریان اهداف شهری، ایده آل ترین راهبرد برنامه های خدمتگزاری است.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.