کد خبر : 184
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 تیر 1392 - 5:40

برگزاری انتخابات هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی در ۲ ماه آینده

برگزاری انتخابات هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی در ۲ ماه آینده

 

 

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی از برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان در دو ماه آینده خبر داد.

 

 

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی از برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان در دو ماه آینده خبر داد.

محمدرضا شروین‌اسبقیان اظهار کرد: ظرف چند روز آینده اطلاعیه انتخابات هیئت فوتبال استان به طور رسمی در نشریات  ابلاغ خواهد شد و متقاضیان می‌توانند با ثبت نام در زمان اعلام شده در این انتخابات شرکت کنند.

وی در مورد اینکه رئیس فعلی هیئت فوتبال استان نمی‌تواند در انتخابات کاندیدا شود، اظهار کرد: در قانون انتخابات هیئت‌های ورزشی ابهاماتی وجود دارد، اما این قضیه در قانون جدید فعلا منتفی است و آقای ششگلانی هم می‌تواند در انتخابات هیئت فوتبال استان کاندیدا شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی در مورد عملکرد هیئت فوتبال استان نیز گفت: به زودی بررسی عملکرد هیئت‌های ورزشی استان به صورت تخصصی آغاز خواهد شد، اما در مورد هیئت فوتبال استان باید بگویم کارهای خوبی توسط این هیئت در فوتبال و فوتسال انجام شده است.

منتظر مصوبه شورای شهر هستیم

اسبقیان در مورد وضعیت تیم‌هایی که با انصراف شهرداری تبریز بلاتکلیف مانده‌اند، گفت: منتظر مصوبه شورای شهر هستیم و در جلسه‌ای هم که با نوین داشتم ایشان صراحتا انصراف شهرداری تبریز را از تیمداری اعلام کرده و تاکید کرد شهرداری آماده کمک به ورزش استان بوده و لایحه‌ای از طرف شهرداری به شورا داده شده که در آن بخشی از هزینه‌های هیئت‌های ورزشی را شهرداری تبریز تامین می‌کند.

وی در مورد والیبال شهرداری تبریز نیز گفت: بخش خصوصی پیگیر  تیمداری در این رشته است و اگر این امکان فراهم نشد، خود هیئت عهده‌دار این تیم خواهد شد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.