کد خبر : 18468
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 آبان 1397 - 9:33

نیازسنجی، فاکتور اصلی اجرای پروژه‌های شهرداری تبریز است

نیازسنجی، فاکتور اصلی اجرای پروژه‌های شهرداری تبریز است

محمدحسین اسحقی در جلسه هماهنگی پروژه های عمرانی، نیازسنجی را از فاکتورهای اساسی هر پروژه برشمرد و به بازدیدهای میدانی توسط متخصصان و کارشناسان امر قبل از اجرای پروژه و

محمدحسین اسحقی در جلسه هماهنگی پروژه های عمرانی، نیازسنجی را از فاکتورهای اساسی هر پروژه برشمرد و به بازدیدهای میدانی توسط متخصصان و کارشناسان امر قبل از اجرای پروژه و در مرحله مطالعاتی تاکید کرد.

به گزارش آی نیوز، جلسه هماهنگی پروژه های عمرانی با حضور معاون فنی عمرانی شهردار ی تبریز، جانشین معاونت عمرانی حسین منیری فر، مدیر عامل سازمان عمران، مدیران حوزه معاونت فنی عمرانی و جمعی از کارشناسان معاونت عمرانی و سازمان عمران برگزار شد.

محمدحسین اسحقی، معاون فنی و عمرانی در این جلسه با بیان اهمیت اجرای هرچه سریعتر پروژه مقاوم سازی اتوبان پاسداران گفت: پروژه مقاوم سازی اتوبان پاسداران از دیگر پروژه هایی است که باید سریعا نسبت به اتمام آن تلاش تا شهروندانی که از این مسیر در حال رفت و آمد هستند، از مسیری ایمن و استاندارد عبور کنند.

وی در ادامه هماهنگی بین سازمان عمران، شرکت پیش ساخته آذربایجان و سازمان و عمران و توسعه به لحاظ استفاده از ماشین آلات موجود، نیروهای متخصص جهت پیشبرد اهداف و تسریع در اجرای پروژه های عمرانی لازم و ضروری دانست.

اسحقی به تقویت دستگاه نظارت و حضور مستمر دستگاه نظارت در راستای هماهنگی بیشتر، افزایش کیفیت اجرای پروژه ها و مرتفع کردن مشکلات پیش روی پروژه های عمرانی که با عث کندی روند اجرای پروژه ها می شود تا کید نمود.

وی همچنین توجه به ماهیت و مهندسی ارزش را از مهم ترین نکات موفقیت در اجرای کارها دانست و بر اهمیت و رعایت این دو تاکید کرد.

در پایان جلسه طی حکمی از سوی معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز، کریم رضایی بعنوان سرپرست معاون مدیرکل عمرانی منصوب شد.

گفتنی است؛ محمد حسین اسحقی در این جلسه به اولویت اجرای پروژه های آسفالت از سوی سازمان عمران تاکید کرد.

نیازسنجی، فاکتور اصلی اجرای پروژه‌های شهرداری تبریز است

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.