کد خبر : 18473
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 آبان 1397 - 4:29

عزم شهرداری برای اصلاح مسیر بی آر تی/اصلاح ۱۲ ایستگاه در ۱۶ روز

عزم شهرداری برای اصلاح مسیر بی آر تی/اصلاح ۱۲ ایستگاه در ۱۶ روز

شهردار کلانشهر تبریز از افزایش سرعت بازسازی و اصلاح ایستگاه های بی آر تی خبر داد.

شهردار کلانشهر تبریز از افزایش سرعت بازسازی و اصلاح ایستگاه های بی آر تی خبر داد.

به گزارش آی نیوز، ایرج شهین باهر با بیان اینکه در مسیر رفت و برگشت بی آر تی مجموعا ۵۸ ایستگاه وجود دارد، گفت: در مجموع ۳۰ ایستگاه در مسیر بی آر تی نیازمند اصلاح بود که از این تعداد تاکنون ۲۰ ایستگاه به طور کامل بازسازی شده است. او با تمجید از عوامل اجرایی شهرداری تصریح کرد: عوامل شهرداری با جدیت و با کار شبانه روزی، ۱۲ ایستگاه از این ۲۰ استگاه را تنها در ۱۶ روز اخیر بازسازی کرده اند.

شهردار کلانشهر تبریز با بیان اینکه از ۱۰ ایستگاه باقی مانده ۵ ایستگاه نیاز ضروری به بازسازی دارد، گفت: در صورتیکه فصل کاری اجازه بدهد سریعا این ایستگاه ها تخریب و بازسازی آنها آغاز خواهد شد. باهر ادامه داد: اگر بارندگی ها شروع نشود امیدواریم سریعا تمام ایستگاه هایی که نیاز به بازسازی دارند، اصلاح شوند.

عزم شهرداری برای اصلاح مسیر بی آر تی/اصلاح ۱۲ ایستگاه در ۱۶ روز

وی در خصوص نحوه اصلاح و بازسازی ایستگاه های مسیر بی آر تی گفت: در این پروژه ابتدا بستر موجود در هر مسیر را زیرسازی، تثبیت و تحکیم می شود، یعنی ابتدا خاکبرداری و سپس بتن‌ریزی مسلح انجام می شود.

ایرج شهین باهر با بیان اینکه اصلاح این ایستگاه ها مطالبه جدی و بحق شهروندان بود، اظهار داشت: یکی از مشکلات اساسی کلانشهر تبریز، آسفالت نامناسب مسیر اتوبوس‌های بی‌آرتی بود که باید اقدامات زیرسازی مناسبی به دلیل وجود فشارهای موجود بر این آسفالت انجام می شد. او مشکلات آب و هوایی را در تشدید این مشکلات موثر دانست و گفت: این وضعیت باعث افزایش استهلاک اتوبوس ها، بویژه لاستیک آنها می شد.

عزم شهرداری برای اصلاح مسیر بی آر تی/اصلاح ۱۲ ایستگاه در ۱۶ روز

شهردار تبریز با اشاره به اقدامات انجام یافته برای حل این مشکل در سال های گذشته گفت: از سوی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز مطالعاتی در این زمینه انجام شد که با برنامه ریزی دقیق، زیرسازی مناسبی برای ایستگاه های مسیر بی‌آر‌تی تبریز انجام شود. شهردار تبریز استفاده از روش بتن مسلح در زیرسازی خیابان ها را یک شیوه مرسوم و مدرن، در کشورهای توسعه یافته جهان خواند و تاکید کرد: با اتمام این پروژه شاهد کاهش هزینه نگهداری اتوبوس های شرکت واحد و افزایش رضایتمندی شهروندان خواهیم بود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.