کد خبر : 18478
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 آبان 1397 - 9:47

المپیاد علمی کارکنان شهرداری های کشور در تبریز برگزار می شود

المپیاد علمی کارکنان شهرداری های کشور در تبریز برگزار می شود

مدیر کل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز با اعلام این خبر گفت: براساس ارزیابی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، شهرداری تبریز با دارا بودن سیستم ها و زیرساخت های

المپیاد علمی کارکنان شهرداری های کشور در تبریز برگزار می شود

مدیر کل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز با اعلام این خبر گفت: براساس ارزیابی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، شهرداری تبریز با دارا بودن سیستم ها و زیرساخت های مناسب آموزشی و عملکرد شایسته در بین شهرداری های کشور، المپیاد علمی کارکنان شهرداری های کشور را برگزار می کند.

به گزارش آی نیوز، سیدمحمد ثابتی افزود: در این المپیاد که در اواخر آذرماه برگزار می شود، کارکنان منتخب شهرداری های کشور در حوزه های مدیریت حمل و نقل شهری، مدیریت دفع و بازیافت مواد زاید جامد شهری، مدیریت بحران شهری،  آمادگی و مقابله با حوادث طبیعی غیر مترقبه به رقابت می پردازند.

وی همچنین تصریح کرد: سیستم جامع آموزش کارکنان شهرداری تبریز، به عنوان یک تجربه موفق به سایر شهرداری های کشور الگو می شود.

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز با اعلام این خبر گفت: سیستم جامع آموزش کارکنان شهرداری تبریز بر اساس ارزیابی کارشناسان مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهری و روستائی به عنوان مرجع آموزش شهرداری های کشور، برترین سیستم مورد استفاده در سطح کشور برگزیده شد.

سیدمحمد ثابتی اظهار کرد: مقرر است طی تفاهم نامه مشترک سیستم مذکور به عنوان یک تجربه موفق برای سایر شهرداری های کشور الگو شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.