کد خبر : 1863
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آذر 1393 - 4:57

آخوندی: تسریع در احداث بزرگراه اهر- تبریز از اولویت های وزارت راه است

آخوندی: تسریع در احداث بزرگراه اهر- تبریز از اولویت های وزارت راه است

وزیر راه و شهرسازی گفت: تسریع در احداث بزرگراه اهر- تبریز از اولویت های این وزارتخانه است.

عباس آخوندی ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اهر توجه به راه های ارتباطی مناطق مرزی و راههای اتصال به آنها را از اولویت وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد.
وی ادامه داد: بیشتر پیشرفت این جاده در دولت جدید بوده و تلاش داریم به دور از وعده تلاش هایمان را عملیاتی کنیم.
آخوندی افزود: ما باید با عملکردمان تبلیغ کنیم و دیگر دوران وعده های بی مورد به سر آمده است.
وی با اشاره به نقش جاده های ارتباطی مناطق مرزی در تبادلات تجاری و نقش آن در توسعه و درآمد توجه به راه های این مناطق را از برنامه های سالجاری این وزارت خانه برشمرد و افزود: مسیر تبریز- اهر، خداآفرین یک جاده ترانزیتی ارتباطی است که کشورهای آسیای میانه را به مرکز استان های آذربایجان شرقی و اردبیل وصل می کند و این امر در توسعه و شکوفایی منطقه نقش اساسی دارد.
وزیر راه و شهرسازی جاده اهر – تبریز را یکی از شریانهای اصلی و ارتباطی شمال شرق استان به جهت ارتباط با استان اردبیل و کشورهای ارمنستان و آذربایجان عنوان کرد و افزود: اجرا و تسریع در اجرای این پروژه در اولویت های مسئولان وزارت راه و شهرسازی قرار دارد و مسیر اهر تا گویجه بئل که یکی از مسیرهای سخت و کوهستانی بود در شرف اتمام بوده و بزودی شاهد بهره برداری از قطعه اول خواهیم بود.
وی به قطعات سوم و دوم نیز اشاره کرد و گفت: از قطعه سوم ده کیلومتر در شرف اتمام بوده و به زودی زیر ترافیک خواهد رفت و مابقی قطعه سوم و دوم نیز با تمهیداتی که اندیشیده شده در اجرای آنها در ۹۴ بیشتر از گذشته تسریع خواهد شد.
آخوندی با اشاره به وضعیت فعلی کشور در محدودیت اعتباری گفت: با این وجود اعتبارات جاده اهر- تبریز ۲۰۰  درصد افزایش یافته و تلاش داریم با تزریق اعتبار از منابع دیگر در پرداخت مطالبات پیمانکاران این پروژه تسریع و عملیات اجرایی آن نیز فعالتر شود.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.