کد خبر : 18731
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 آبان 1397 - 7:05

زمینه مناسب برای استفاده مطلوب جوانان از اینترنت و سایر امکانات ارتباطی فراهم شود

زمینه مناسب برای استفاده مطلوب جوانان از اینترنت و سایر امکانات ارتباطی فراهم شود

فرمانده حوزه ۲ شهید علمی با بیان اینکه دشمن امروز جنگ نرمی را شروع کرده گفت: باید به نحوی روی فرهنگ استفاده از رسانه ها کار شود که مردم مخصوصاً جوانان ما از اینترنت و سایر

زمینه مناسب برای استفاده مطلوب جوانان از اینترنت و سایر امکانات ارتباطی فراهم شود

فرمانده حوزه ۲ شهید علمی با بیان اینکه دشمن امروز جنگ نرمی را شروع کرده گفت: باید به نحوی روی فرهنگ استفاده از رسانه ها کار شود که مردم مخصوصاً جوانان ما از اینترنت و سایر امکانات ارتباطی به نحو مطلوب و مثبت استفاده کنند.

داود طالب نژاد با اشاره به اینکه مستکبرین بدهکار دنیا هستند نه ما بدهکار آنها، گفت: متأسفانه امروز دشمن با بوق های تبلیغاتی و مزدوران خود مطالبه گر شده در حالیکه ما طلبکار دشمن هستیم. آن کسی که باید پاسخگو باشد استکبار است.

وی گفت: امروز دشمن بطور آشکار با ما نمی جنگد بلکه در قالب شبیخون فرهنگی به جنگ انقلاب اسلامی آمده است؛ امروز دیگر فقط دفاع کارساز نیست بلکه باید به دشمن هجوم ببریم همانگونه که دشمن شبیخون زده است.

فرمانده حوزه ۲ شهید علمی در این جلسه در سخنانی با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، بسیج را یکی از معجزات انقلاب اسلامی دانست که توسط امام راحل تشکیل شد و افزود: بسیج شجره طیبه ای است که همواره و هر لحظه ثمرات پر برکتی دارد.

طالب نژاد ادامه داد: بسیج در حقیقت مأمنی است که عاشقان خداوند جمع می شوند و با هم پیمان می بندند در راه خدا صف محکمی باشند تا در مقابل شرک، کفر و نفاق بایستند و تا زمانی که پرچم توحید در جهان به اهتزاز در نیاید ننشینند.

جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج سال ۱۳۹۷ حوزه دو شهید یداله علمی با حضور فرماندهان پایگاهها و شورای حوزه برگزار شد.

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.