کد خبر : 18742
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 آبان 1397 - 9:17

برگزاری موفق دوره آموزش دهیاران آذربایجان شرقی توسط مرکز علمی کاربردی شهرداری تبریز

برگزاری موفق دوره آموزش دهیاران آذربایجان شرقی توسط مرکز علمی کاربردی شهرداری تبریز

معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری های و دهیاری های کشور گفت: دوره های آموزشی دهیاران آذربایجان شرقی که توسط مرکز علمی کاربردی شهرداری تبریز برگزار شد، یکی از موفق

برگزاری موفق دوره آموزش دهیاران آذربایجان شرقی توسط مرکز علمی کاربردی شهرداری تبریز

معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری های و دهیاری های کشور گفت: دوره های آموزشی دهیاران آذربایجان شرقی که توسط مرکز علمی کاربردی شهرداری تبریز برگزار شد، یکی از موفق ترین دوره های آموزشی در کشور است.

به گزارش آی نیوز، سعیدرضا جندقیان در آیین اختتامیه دوره های آموزشی دهیاران آذربایجان شرقی که در سالن همایش مرکز علمی کاربردی شهرداری تبریز برگزار می‌شد، با بیان اینکه یادگیرندگان، جهان را به ارث می برند، اظهار کرد: اگر کسی دو سال پیاپی در متغیرات ذهنی خود، تحول اساسی ایجاد نکرده باشد، در حقیقت مرده است که بنابراین باید همواره مردم اطلاعات خود را بروز کنند.

وی با بیان اینکه مدیران موفق عناصر مدیریت را صحیح بر سرجای خود می نشانند، ادامه داد: تفاوت مدیریت با ریاست در متغییرات ذهنی است که ما باید همواره تحولات اساسی در ذهنمان ایجاد کنیم.

معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری های و دهیاری های کشور با بیان اینکه آموزش لازمه و اصول هر کاری است، ادامه داد: انسان ها هر روز باید اطلاعات خود بروز کرده و سازمان ها نیز در جهت پیشروی اهداف خود آموزش های لازم را به پرسنل خود انجام دهند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی دهیاران آذربایجان شرقی اظهار کرد: این دوره ها، یکی از دوره های آموزشی موفق استان های کشور بوده که از زمان برگزاری این دوره دو برابر متوسط کشوری بوده که از این بابت از دست اندرکاران مرکز علمی کاربردی شهرداری تبریز تقدیر و قدردانی می شود.

در ادامه این همایش، مسعود صارمی، معاون پژوهشی مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور با بیان اینکه توجه به چهار حوزه کلیدی مدیریتی (پسماند، بحران، منابع آب و حمل و نقل) در مسئله آموزش و پژوهش، اصل مهم در این سازمان است، اظهار کرد: بیشتر مشکلات دهیاری ها در این حوزه هاست که در این راستا برای بیش از دو هزار دهیار در آذربایجان شرقی آموزش مکاتبه ای صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه به بیش از ۲۰ هزار دهیار در سراسر کشور آموزش مکاتبه ای صورت می گیرد، ادامه داد: این آموزش ها در ۲۴ استان به سرانجام رسیده و در سایر استان ها نیز این آموزش تا پایان امسال به اتمام می رسد.

صارمی در ادامه با بیان اینکه یکی از اقدامات موفق سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور، آموزش بلندمدت به واسطه ایجاد مراکز علمی کاربردی شهرداری هاست، تصریح کرد: مرکز علمی کاربردی شهرداری تبریز یکی از موفق ترین مراکز علمی شهرداری های کشور است.

گفتنی است، در پایان این همایش، از نفرات برگزیده ی پنجمین آموزن مکاتبه ای دوره های آموزشی دهیاران آذربایجان شرقی تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.