کد خبر : 1877
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آذر 1393 - 15:07

قره سید: بروز اختلاف سلیقه در اداره کلان‌شهر تبریز می‌تواند سازنده باشد

قره سید: بروز اختلاف سلیقه در اداره کلان‌شهر تبریز می‌تواند سازنده باشد

 

 

 

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی گفت: بروز اختلاف سلیقه در اداره کلان‌شهر بزرگی چون تبریز، در هر حال امری طبیعی بوده و حتی می‌تواند موثر و سازنده نیز واقع شود.

 

 میرهادی قره‌سید رومیانی در همایش روز ملی حمل‌و‌نقل با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: با سیاست‌های اتخاذ شده در شورای اسلامی شهر تبریز و اجرای تدابیر تحول‌آفرین توسط دکتر نجفی شهردار خدوم تبریز، به ضرس قاطع، می‌توان گفت شهر تبریز، به یک نمونه و الگوی ارزشمند در میان شهرهای کشور تبدیل شده است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در عین حال تاکید کرد: بروز اختلاف سلیقه در اداره کلان‌شهر بزرگی چون تبریز، در هر حال امری طبیعی بوده و حتی می‌تواند موثر و سازنده نیز واقع شود.

رومیانی با اشاره به اجرای برنامه‌های متعدد عمرانی اظهار داشت: امروز شاهدیم که در شهر تبریز، پروژه‌هایی اجرا می‌شود که مشابه آن در دیگر شهرها نیست.

وی یادآور شد: با توجه به ارتباطاتی که با نمایندگان سایر شهرهای کشور داریم، درمی‌یابیم که مجموعه اقدامات شهرداری تبریز، کم‌نظیر و پرفروغ است.

قره‌سید رومیانی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت روز ملی حمل‌و‌نقل گفت: با تمهیداتی که شهردار تبریز اندیشیده است، خوشبختانه در حوزه حمل و نقل نیز شاهدیم که مشکلات شهر تبریز، نسبت به سایر کلان‌شهرها در حال تقلیل است.

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی به هماهنگی شهردار تبریز با نمایندگان شهر تبریز در مجلس شورای اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم به همراه سایر نمایندگان شهر تبریز و استان آذربایجان‌شرقی، آنجا که نیاز به برخی اقدامات در حوزه مجلس است، زمینه لازم را برای روان‌سازی امورات کلان‌شهر تبریز فراهم کنیم.

 

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.