کد خبر : 1898
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 دی 1393 - 7:19

دکترحضرتی: آموزش و پرورش سنگ بنای توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شهر

دکترحضرتی: آموزش و پرورش سنگ بنای توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شهر

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: سنگ بنای توسعه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی شهر در آموزش و پرورش آن شهر پایه گذاری می شود.

 دکتر اکرم حضرتی در مراسم تنفیذ احکام شهرداران تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: این تفاهم نامه بین شهرداری و آموزش و پرورش یکی از مبارک ترین تفاهم نامه هایی ست که در آینده منافع آن متوجه شهرمان خواهد شد.
وی حمایت اعضا شورای اسلامی شهر تبریز از این حرکت را الزامی دانسته و افزود: خوشبختانه از آغاز شورای چهارم حرکت های فرهنگی بسیاری صورت گرفته که این برنامه نیز در راستای همان حرکت ها شکل می گیرد.
حضرتی ضمن تقدیر و تشکر از شهردار تبریز، معاونت فرهنگی هنری شهرداری و مدیرکل آموزش و پرورش استان اضافه کرد: یک حرکت فرهنگی زمانی ارزش دارد که در زمان و مکان واقعی خود صورت بگیرد، در غیر این صورت موثر واقع نخواهد شد.
عضو شورای اسلامی شهر تاثیر دانش آموزان در اداره شهر در این مقطع زمانی را بسیار گسترده دانست و گفت: تهاجمات فرهنگی بالایی جامعه ما را تهدید می کند و ما باید بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری افسران جنگ نرم را برای مقابله با این تهدیدات تربیت کنیم که دانش آموزان همان افسران هستند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.