کد خبر : 18983
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 - 7:40

بلوار ملاصدرا توسط شهرداری منطقه ۳ آسفالت ریزی اساسی شد

بلوار ملاصدرا توسط شهرداری منطقه ۳ آسفالت ریزی اساسی شد

آسفالت های فرسوده ضلع جنوبی مسیر بلوار ملاصدرا از مقابل دانشگاه پیام نور تا چهارراه شهید بهشتی توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ تبریز، با دستگاه ” ویت کن” تراشیده

آسفالت های فرسوده ضلع جنوبی مسیر بلوار ملاصدرا از مقابل دانشگاه پیام نور تا چهارراه شهید بهشتی توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ تبریز، با دستگاه ” ویت کن” تراشیده شده و بعد از زیرسازی لازم و کمپکت، آسفالت ریزی اساسی شد.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه ۳، نیروهای معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه برای تسهیل ترافیکی و پیشگیری از صدمات ناشی از آسفالت های فرسوده، چاله ها و ترک های موجود در سطح آسفالت به وسایل نقلیه عبوری، ضلع جنوبی مسیر بلوار ملاصدرا را مرمت و بهسازی و آسفالت ریزی اساسی کردند.

نیروهای معاونت فنی و عمرانی منطقه ضمن تخریب آسفالت های معیوب و فرسوده مسیر فوق را از مقابل دانشگاه پیام نور تا چهارراه شهید بهشتی به طول ۷۰۰ متر و با عرض ۱۲ متر ، با دستگاه “ویت کن” آسفالت تراشی کرده و طول مسیر را زیرسازی و کمپکت کردند.

بلوار ملاصدرا توسط شهرداری منطقه ۳ آسفالت ریزی اساسی شد

بعد از عملیات آسفالت تراشی و زیرسازی و کمپکت نیز این مسیر به صورت اساسی آسفالت ریزی گردید.

گفتنی است؛ بلوار ملاصدرا به عنوان مسیر کاهنده بار ترافیکی در ضلع جنوبی شهر، ترافیک خیابان آزادی را به اتوبان شهید کسائی از خروجی های طالقانی، مارالان، ساری زمی( شهرک آزمایش) وصل کرده و از حجم ترافیکی شهر به اندازه قابل توجهی می کاهد.

بلوار ملاصدرا توسط شهرداری منطقه ۳ آسفالت ریزی اساسی شد

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.