کد خبر : 191
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 تیر 1392 - 8:04

وضعیت مالی ماشین سازی ظرف چند روز آینده مشخص می شود

وضعیت مالی ماشین سازی ظرف چند روز آینده مشخص می شود

سینا اصل محمد پور از برگزاری جلساتی با رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی در خصوص رفع مشکلات تیم فوتبال ماشین سازی تبریز خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی باشگاه ماشین سازی تبریز،سینا اصل محمد پور با تایید ادامه تمرینات و تست گیری از بازیکنان مستعد زیر نظر کادر فنی تیم ماشین سازی اظهار داشت: در حال حاضر کادر فنی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز تمرینات تست گیری را در زمین چمن لشگر انجام می دهند و تمرینات ماشین سازی در این مکان ادامه دارد.

وی در مورد تست گیری های انجام شده اظهار داشت: تمرینات تیم بی وقفه و همه روزه در حال انجام است و بازیکنان خوب و با استعدادی را در این تست ها شناسایی کرده ایم که در طی روزهای آینده با عقد قرارداد با  بازیکنان مورد نظر آنان به تیم ماشین سازی ملحق خواهند شد.

وی افزود: طی روزهای آینده با همکاری هئیت فوتبال چند جلسه مذاکره با اسپانسرهای جدید برگزار خواهیم کرد و انشالله با یکی از این اسپانسرها به توافق خواهیم رسید.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: به خاطر هواداران خوب و پرشور ماشین سازی تبریز تمام تلاش خود را جهت حل مشکلات تیم بکار خواهم بست و هواداران اصلا نگران نباشند.

سینا اصل محمد پور همچنین با اشاره به جلسه دوساعته خود با رئیس هیئت فوتبال استان اظهار داشت: جلسه خوب و مثبتی را با حاج جواد ششگلانی برگزار کردیم و امیدوارم طی هفته های آینده با عقد قرارداد با اسپانسر جدید مشکل مالی تیم نیز مرتفع گردد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.