کد خبر : 1916
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 دی 1393 - 9:40

یوسف کرمی: ماشین سازی با مدیریت فعلی به شکوفایی خواهد رسید

یوسف کرمی:  ماشین سازی با مدیریت فعلی به شکوفایی خواهد رسید

قهرمان تکواندو جهان گفت: باشگاه ماشین سازی تبریز با پیشینه و سابقه درخشان خود، در سالیان گذشته آنچنان که باید مورد حمایت و توجه مسئولان قرار نگرفته بود و مطمئنم تغییر مدیریتی که روی داده است باعث شکوفایی این باشگاه می شود.

 

یوسف کرمی که در بازی هفته گذشته تیم ماشین سازی تبریز در ورزشگاه باغشمال حضور یافته بود اظهار داشت: وضعیت سالهای گذشته ماشین سازی و عدم توجه کارخانه و مسئولان استانی به این تیم باعث تاسف بود که خوشبختانه با همت شهردار واعضای شورای شهر و حمایت مسئولان استانی تیم به سمت ثبات و رشد پیش می رود.

وی با اشاره به مدیریت عیسی اکبرزاده در باشگاه ماشین سازی تبریز اظهار داشت: وجود یک مدیر با تخصص و سابقه مدیریت ورزشی در باشگاه ماشین سازی اتفاق خوبی برای این باشگاه محسوب می شود زیرا ورزش و مدیریت ورزشی یک تخصص است و مهندس اکبرزاده یکی از متخصصین مدیریت ورزشی در استان ما می باشد.

کرمی اظهار داشت: هرچند شهرداری تبریز با قبول مالکیت و مسئولیت قدیمی ترین باشگاه فوتبال تبریز زمینه را برای توسعه و اعتلای ماشین سازی مهیا نموده است اما باید سایر مسئولان نیز در کنار شهرداری تبریز از قدیمی ترین تیم شهرمان حمایت نمایند.

قهرمان تکواندو جهان در پایان گفت: تیم ماشین سازی با وجود هواداران متعصب و دلسوز، و دهها و صدها پیشکسوت که سالیان سال با پیراهن این تیم به میدان رفته اند، همچنان که در گذشته بود بازهم با کمی توجه به یکی از تاثیرگذارترین تیم های فوتبال کشور تبدیل شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.