کد خبر : 1930
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 دی 1393 - 5:08

نائب رئیس شورا:این موزه در شان تاریخ فوتبال تبریز نیست

نائب رئیس شورا:این موزه در شان تاریخ فوتبال تبریز نیست

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز: شان فوتبال تبریز را کاهش ندهید/ مناطق شهرداری نباید در حیطه وظایف سازمانها ورود کنند

 نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز ایجاد موزه ای محقر و بدون کار کارشناسی لازم در انتخاب محل و محتوا را باعث ضربه زدن به شان و جایگاه تاریخی فوتبال تبریز دانست.

 دکتر اسماعیل چمنی با اعلام اینکه تاریخ فوتبال تبریز و شمالغرب کشور تاریخ درخشانی است اظهار داشت: شایسته نیست که این سابقه درخشان را با اختصاص یک سالن عروسی برای ترتیب دادن موزه زیر سوال ببریم.

وی با اشاره به اینکه مکان اختصاص یافته به این موزه محلی برای فعالیت بانوان و در محل پارک بانوان قرار دارد تصریح کرد: در مناطق کم برخورداری مانند شهرک امام حداقل امکانات برای فعالیت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بانوان وجود دارد و نباید با طرح های خلق الساعه و تبلیغاتی این امکان را تحت الشعاع قرار دهیم.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به  اینکه بسیاری از پیشکسوتان فوتبال از ایجاد موزه با این شرایط و در محلی فعلی ناراضی هستند گفت: نمی دانم زمانی که معاونت فرهنگی و سازمان ورزش و سازمان فرهنگی هنری در شهرداری وجود دارد و ایجاد موزه و این قبیل فعالیت ها دقیقا در شرح وظایف این سازمان ها و معاونت قابل تعریف است چرا شهرداری منطقه ۶ راسا اقدام به این کار نموده است.

وی گفت: همانطور که قرار نیست سازمان ورزش شهرداری به جمع آوری زباله های سطح منطقه ۶ تبریز بپردازد، نباید شهرداری منطقه هم به حیطه فعالیت سازمان های دیگر وارد شود.

چمنی با تاکید بر اینکه هیچ کس مخالف ایجاد موزه فوتبال در تبریز نیست و اصلا ضرورت ایجاد موزه فوتبال در تبریز که مهد فوتبال کشور می باشد به شدت احساس می شود تاکید کرد: برای ایجاد یک موزه باید کار کارشناسی انجام گیرد موزه فوتبال باید در مرکز شهر احداث شود و در شان موزه فوتبال تبریز نیست که در محلی  دور از دسترس عموم برپا شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز افزود: الان شاید بتوان به جرات این ادعا را داشت که موزه فوق روزانه حداقل بازدید را دارد در حالی که با کار کارشناسی و انتخاب محل مناسب و در شان تبریز می توانیم بهترین استفاده را از چنین موزه ای داشته باشیم.

اسماعیل چمنی با انتقاد از افتتاح موزه فوتبال در محل قبلی پارک و تالار بانوان گفت: چرا محلی را که قبلا از آن بانوان بود و مرکزی برای ارائه خدمات رفاهی به کارکنان شهرداری و شهروندان محسوب می شود بدون هیچ پشتوانه و توجیه قابل قبول به موزه فوتبال تغییر دادیم، تکلیف هزینه اولیه چه می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

طوفان دوشنبه , ۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵

توهم ولمان کن رفتی رواعصابمان تواستان هیچ کس انازه تو نمی فهمد!

hadi kosari دوشنبه , ۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹

در واقعا چنین چیزی هست، خیلی افتضاحه، آقایون نباید بخاطر خودشیرینی چنین فجایعی درست کنند واقعا اگر میخواهید موزه بزنی جایی بزنید که بدرد بخوره، نزدیک مکان های گردشگری مثل ائلگلی و موزه آذربایجان یا مقبره الشعرا باشد.

ناشناس دوشنبه , ۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۳

زر نزن بابا وأی به حال تبریز که تو نائب رئیس شوراشی

ناشناس دوشنبه , ۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۴

از کی پول میگبرین شما این خزولات رو مینویسین

م.م سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۵:۰۳

احسنت
منطقه ۶ باید بره آشغالهای سطح خیابونا رو جمع کنه
این وظیفه معاونت فرهنگی و معاونت ورزشی شهرداری تبریزه که این کارو بکنه

حسین پور احمد سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۵:۰۷

بهترین جا برای ایجاد موزه تبریز اطراف باغشماله.
همه فوتبالیستها و اهالی فوتبال حداقل دو هفته یک بار سری به اینجا می زنند.
دوما زیرسکوها و اطراف استادیوم باغشمال واقعا جای بزرگی برای این کار هست.
سومه به مرکز شهر و مراکز تاریخی و توریستی نزدیکه
من موزه رو ندیدم. از هر کس هم در شهرک امام پرسیدم کسی آدرسو بلد نبود.
ممنون آقای دکتر حرف دل ما را زدی

یکی از پیشکسوتان سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵

اقای چمنی تا الان کجا بودید شما مثل اینکه تازه از خواب بیدار شدید شما مسئول گرامی عوض اینکه پیش قدم بشوید و دستان این زحمت کش عزیز رو بگیرید چرا سنگ اندازی میکنید کجا پیشکسوتان ناراضی هستند تا حالا شما خودتان از موزه دیدن کردید دارید قضاوت میکنید؟از اقای تاج یاد بگیرید که چقدر قدرشناسی کردند از زحمت کشان موزه و چقدر لذت برده اند از تماشای موزه.

حسین پور احمد سه شنبه , ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴

یکی از پیشکسوتان عزیز
کسی مخالف موزه نیست.
اما همانطور که در متن خبر هم هست ایجاد موزه چه ربطی به شهردار منطقه دارد.
چرا باید بانوان یکی از مکان های فعالیت خود در منطقه محرومی مانند منطقه ۶ را از دست بدهند.