کد خبر : 1937
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1393 - 10:10

خطیبی:هیچ‌وقت به دنبال نابودکردن بازیکن نیستم

خطیبی:هیچ‌وقت به دنبال نابودکردن بازیکن نیستم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: در مورد حامد لک هر تصمیمی که کمیته انضبای باشگاه بگیرد آن را می‌پذیریم.

رسول خطیبی درباره آخرین وضعیت باشگاه تراکتورسازی اظهار داشت: خدا را شکر تلاش می‌کنیم تا روند رو به پیشرفتی داشته باشیم و من در شرایط فعلی از تیم راضی هستم، چون بی‌حاشیه کارمان را ادامه می‌دهیم.
سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز درباره مجوز سازمان لیگ برای بازیکنان سرباز تیمش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: من از مسئولینی که چنین تصمیمی را گرفته‌اند تشکر می‌کنم و این مساله نشان‌دهنده دیدگاه ملی آنهاست. خدا را شکر می‌کنم که این مجوز صادر شده و امیدوارم که آنها بتوانند در لیگ قهرمانان آسیا به تراکتورسازی کمک کنند.
خطیبی درباره اینکه گفته می‌شود حامد لک بخشیده شده و به تمرینات این تیم برمی‌گردد، گفت: من همیشه الگویی برای خود دارم که بتوانم جوانگرایی کنم و با نگرشم به جوانان این فوتبال کمک کنم. دوست ندارم خدای ناکرده کسی را نابود کنم و اجازه پیشرفت را از او بگیرم. حامد لک را در اختیار باشگاه و کمیته انضباطی قرار داده بودم و حالا هم هر تصمیمی کمیته انضباطی باشگاه در مورد این بازیکن بگیرد، ما پذیرا هستیم.
خطیبی با اشاره به بازیکنانی که در نیم‌فصل دوم جذب تراکتورسازی شدند، گفت: امیدوارم آنها بتوانند به ما کمک کنند، چون انصافا کار بسیار سختی داریم و همه باید تلاش کنیم که چندین برابر زحمت بکشیم تا زحماتمان در نیم‌فصل اول جبران شود.فارس

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.