کد خبر : 1939
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1393 - 13:50

رسول علیزاده: مطمئنم ماشین سازی به روزهای خوبش باز می‌گردد

رسول علیزاده: مطمئنم ماشین سازی به روزهای خوبش باز می‌گردد

کاپیتان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: با شناختی که از باغ آبادی پیدا کرده‌ام این نوید را به هواداران تیم می‌دهم که ماشین سازی به روزهای اوجش باز می‌گردد.

 کاپیتان سبزقبایان فوتبال آذربایجان در ادامه در مورد تیم وضعیت تیم ماشین سازی نیز خاطرنشان کرد: ماشین سازی امسال وصعیت خوبی نسبت به سال‌های گذشته دارد و امکانات خوبی نیز داریم بخصوص اینکه تیم جوانی داریم که می‌تواند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

وی اضافه کرد: با وجود نتایج  نیم فصل اول لیگ دسته دو، نا امید نیستیم و تمام توان خود را بکار خواهیم گرفت تا در نیم فصل دوم جبران کنیم و به لیگ دسته یک صعود کنیم.

علیزاده در ادامه در مورد تفاوت کلی لیگ دسته دو با لیگ برتر نیز تصریح کرد: لیگ برتر با دسته دو اصلا قابل قیاس نیست چه از لحاظ امکانات سخت افزاری و چه از لحاظ بازی. زمین‌هایی که در لیگ دسته دو نیز در آن بازی می‌کنیم بخوبی بیانگر این تفاوت هستند و خود به خود موجب پایین آمدن کیفیت بازی‌ها می‌شوند.

بازیکن باسابقه و با اخلاق ماشین سازان در خصوص کار با باغ آبادی نیز بیان داشت: آقای باغ آبادی از مربیان با شخصیت و با دانش فوتبال کشورمان هستند. قضاوت در مورد عملکرد وی در چنین مقطعی اشتباه است و باید مسئولان تیم به وی زمان بدهند تا این مربی نیز کارایی خود را در تیم نشان دهد.

وی افزود: نه تنها باغ آبادی بلکه معتقدم در فوتبال کشورمان باید به تمام مربیان فرصت دهیم تا از دانش خود به خوبی استفاده کنند. با شناختی که از باغ آبادی پیدا کردم، مطمئن باشید ماشین سازی را به روزهای خوبش باز می‌گرداند.

علیزاده در خصوص حمایت شهرداری تبریز از ماشین سازی نیز عنوان کرد: شهرداری حمایت خوبی از این تیم می کند و مالکیت این تیم به صورت قطعی به شهرداری انتقال داده شده است تا با رسیدگی به هزینه‌ها و پایان دادن به مشکلات باشگاه، تیم ریشه دار شهرمان نیز بتواند مثل گذشته به یکی از قطب‌های فوتبال کشورمان تبدیل شده و بازیکنان زیادی را به فوتبال کشورمان معرفی کند.

رسول علیزاده در پایان خطاب به هواداران ماشین سازی گفت: از دوستداران و هواداران ماشین سازی خواهش می‌کنم که از این تیم حمایت کنند. همانطور که گفتم تیم جوانی داریم و با همدلی می‌توانیم به دسته یک صعود کنیم و در ادامه نیز با سرمایه گذاری مناسب به سطح اول فوتبال کشورمان بازگردیم. آناج

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.