کد خبر : 1973
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 دی 1393 - 10:41

اقدم: حضور دکتر دبیری در هئیت رئیسه فدراسیون به نفع فوتبال تبریز و آذربایجان است

اقدم: حضور دکتر دبیری در هئیت رئیسه فدراسیون به نفع فوتبال تبریز و آذربایجان است

عضو هئیت مدیره باشگاه ماشین سازی تبریز انتخاب دکتر شهرام دبیری به عضویت هئیت رئیسه فدراسیون فوتبال تبریز را به نفع فوتبال تبریز دانست که اثرات آن پدیدار خواهد شد.

 

مجید اقدم با اشاره به تلاشهای دو دهه ای دکتر دبیری در فوتبال و فوتسال تبریز گفت: دبیری همواره بدون چشم داشت نقش سازنده ای در فوتبال و فوتسال شمالغرب کشور داشته است.

وی افزود: ورود و حمایت دکتر دبیری از باشگاه قدیمی شهرمان ماشین سازی تبریز مانع از نابودی و فروپاشی برند فوتبال تبریز شد و این مسئله هیچ موقعی از یادها نخواهد رفت.

اقدم با اشاره به فعالیت آکادمی باسابقه دبیری تبریز در بازیکن پروری گفت: این آکادمی که همواره مورد توجه و حمایت دکتر شهرام دبیری بوده است منشا اثر خوبی بوده است و بازیکنان زیادی در این آکادمی فوتبال پرورش یافته اند.

وی همچنین با اشاره به قهرمانی تیم فوتسال دبیری تبریز در فصل گذشته اظهار داشت: اکنون تبریز به عنوان یکی از اصلی ترین قطب های فوتسال کشور مطرح است که در این امر نقش باشگاه دبیری و شخص دکتر دبیری انکار ناپذیر می باشد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: وجود دکتر دبیری در فدراسیون فوتبال به عنوان فردی که  فرد متخصص و آشنا به مسائل باشگاه های فوتبال، و بخش خصوصی می باشد نقطه قوتی برای فدراسیون فوتبال محسوب می شود و استان آذربایجان شرقی نیز باید بهترین استفاده را از این حضور بنماید.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.