کد خبر : 1997
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1393 - 5:56

نجفی: اعضای شورا درباره تخلفات و دلالی‌ها مستند صحبت کنند

نجفی: اعضای شورا درباره تخلفات و دلالی‌ها مستند صحبت کنند

شهردار تبریز با بیان اینکه اگر عضو شورا از تخلفی خبردار شود و به ما نگوید، مقصر است اما لازم است در مورد تخلفات و دلالی‌ها مستند صحبت کنیم، گفت: خود اعضای شورا از تعداد افرادی که از طریق آنها وارد شهرداری شده‌اند، باخبرند.

صادق نجفی در جلسه علنی شورای شهر تبریز در عمارت شهرداری با تاکید بر اینکه با هرکس که در شهرداری تبریز تخلف کند و یا با دلالان همکاری کند برخورد می‌شود، اظهار داشت: اگر عضو شورا از تخلفی خبردار شود و به ما نگوید، مقصر است اما لازم است در مورد تخلفات و دلالی‌ها مستند صحبت کنیم.

 

وی افزود: با تمام مراجع ذی‌صلاح برای پیگیری چنین تخلفاتی صحبت کرده‌ایم و در صورت بروز چنین کارهایی برخورد خواهد شد.

 

شهردار تبریز گفت: در زمان مدیریت من در شهرداری تبریز ۱۷۱ نفر به این سازمان پیوسته‌اند و ۱۶۲ نفر بازنشسته، اخراج شده و یا استعفا داده‌اند.

 

وی با اعلام آمار ۱۹ نفره افراد مامور به خدمت در شهرداری تبریز گفت: خود اعضای شورا از تعداد افرادی که از طریق آنها وارد شهرداری شده‌اند، باخبرند.

 

نجفی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش در مورد فعالیت شرکت آیتا گفت: نیاز به مستندسازی و شفافیت در پروژه‌های عمرانی باعث شده تا بخواهیم شرکت آیتا در شهرداری تبریز فعالیت کند.

 

وی با تاکید بر اینکه آیتا شرکتی نرم‌افزاری برای نظارت و تجزیه و تحلیل است افزود: این شرکت ۳۰ پرسنل دارد و تاکنون از قراردادهایش ۱۸۰ میلیون درآمد داشته است.

 

شهردار تبریز گفت: فعالیت این شرکت در شهرداری تبریز توسط دستگاه‌های نظارتی هم مورد تقدیر قرار گرفته است.

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.