کد خبر : 1998
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1393 - 6:01

سازمان گردشگری شهرداری تبریز از وزارت کشور مجوز بگیرد

سازمان گردشگری شهرداری تبریز از وزارت کشور مجوز بگیرد

فرمانداری تبریز فعالیت سازمان گردشگری شهرداری تبریز را غیرقانونی اعلام کرد و هبه ۱۰۰ میلیون تومانی شورای شهر تبریز به شهر ورزقان را غیرقانونی و به شورا برگشت داد.

 

 

فرمانداری تبریز طی نامه‌ای به شورای شهر با غیرقانونی خواندن فعالیت سازمان گردشگری در شهرداری تبریز، خواستار ارسال این اساسنامه به وزارت کشور برای کسب مجوزهای لازم شد.

 

در نامه فرمانداری تبریز همچنین با اشاره به این مصوبه شورا تاکید شده بود که فعالیت این سازمان با توجه به سازمان‌های مشابهی چون میراث فرهنگی و گردشگری ضروری نیست اما در نهایت از شورای شهر تبریز خواسته شده برای فعالیت این سازمان این اساسنامه را برای کسب مجوزهای لازم به وزارت کشور بفرستد و از فعالیت بدون مجوز این سازمان خودداری کند.

 

فرمانداری تبریز همچنین با غیرقانونی خواندن هزینه کرد درآمد یک شهر در شهرهای دیگر مصوبه هبه ۱۰۰ میلیونی شورای شهر تبریز به شهر ورزقان را نیز به شورا برگشت داد.

 

شهرام دبیری رئیس شورای شهر تبریز نیز در ارتباط با تذکرات فرمانداری به ایجاد سازمان گردشگری گفت: از شهرداری می‌خواهیم تا با گرفتن مجوزهای لازم از وزارت کشور از فعالیت در قالب سازمان گردشگری خودداری کرده و فعالیت‌های خود را در قالب مدیریت گردشگری پیش ببرد.

 

همچنین اعضای شورای شهر تبریز با رای دوباره به مصوبه هبه ۱۰۰ میلیون تومانی به شهرستان ورزقان، از این مصوبه دفاع کردند.

 

بنابر گزارش‌ها، شورای شهر تبریز چند جلسه قبل اساسنامه سازمان گردشگری شهرداری و هبه ۱۰۰ میلیون تومانی به شهر ورزقان را تصویب کرده بود

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.