کد خبر : 19995
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 آذر 1397 - 15:15

بازار فروش اینترنتی میوه شب یلدا داغ داغ شد

بازار فروش اینترنتی میوه شب یلدا داغ داغ شد

دامنه میوه‌ها در بازار تنها به میوه‌های که می‌شناسیم ختم نمی‌شود، بلکه برخی از میوه‌هایی که فصلشان تمام شده، همچنان در بازار و به تازگی در برخی از سایت‌های اینترنتی عرضه

بازار فروش اینترنتی میوه شب یلدا داغ داغ شد

دامنه میوه‌ها در بازار تنها به میوه‌های که می‌شناسیم ختم نمی‌شود، بلکه برخی از میوه‌هایی که فصلشان تمام شده، همچنان در بازار و به تازگی در برخی از سایت‌های اینترنتی عرضه می شوند که شکل و شمایل بسیار لوکس و جذاب و در عین حال قیمت بالایی دارند.

به گزارش آی نیوز، به نظر می‌رسد واردات این نوع از میوه‌ها به صورت انحصاری در دست عده‌ای خاص است که آنها نیز قیمت را هر طور که دلشان بخواهد تعیین می‌کنند، Kumqut کامکوات، Mangosteen مانگوستین، کیوی توسرخ (nephelium lappaceum) رامبوتان ، پاپایا ، بلوبری و بلوط از این دست میوه‌ها هستند.

این میوه‌ها به اضافه سایر میوه‌های داخلی در سایت‌های اینترنتی قابل دسترس است!

در یکی از این سایت ها ۱۲۵ گرم بلوبری ۵۸ هزار و ۵۰۰ تومان و با تخفیف ۱۰ درصدی ۵۲ هزار و ۶۵۰ تومان عرضه شده، ۳۶۵ گرم رامبوتان ۹۴ هزار و ۷۷۰ و با تخفیف ۱۰ درصدی ۸۵ هزار و ۳۰۰ تومان، یک عدد پاپایا ۴۳ هزار و ۲۹۰ تومان و با تخفیف ۱۰ درصدی شب یلدا ۳۸ هزار و ۹۷۰ تومان عرضه شده است.

اما این سوال مطرح می‌شود که قیمت میوه‌های اینترنتی چه قدر بالاتر از میوه درمیوه فروشی‌ها است؟

علی حاج فتحعلی دبیر اتحادیه بارفروشان در خصوص دو میوه پر مصرف شب یلدا می‌گوید: طی روزهای گذشته بازرسی‌های گوناگونی از سوی اتحادیه صورت گرفت و بازرسان تعزیرات نیز در میدان اصلی تره‌بار حضور داشتند و هیچ کمبودی در این زمینه نیست.

او گفته قیمت هندوانه از هزار تومان تا ۳ هزار تومان است و حتی تا زیر هزار تومان نیز در میدان تره‌بار رسیده است. همچنین قیمت انار ساوه از ۵ تا ۸ هزار تومان است و انار نیریز شیراز، اما تا ۱۰ هزار تومان هم رسیده است.

دبیر اتحادیه بارفروشان درباره گسترش سایت‌های اینترنتی فروش انواع میوه داخلی و خارجی می‌گوید: آینده به سمت خریدهای اینترنتی در حرکت است و میوه هم جزء کالاهایی هست که مردم هر روز برای تهیه آن مراجعه حضوری دارند و با توجه به ارزش وقت این موضوع حائز اهمیت است.

حاج فتحعلی می‌گوید: در صورتی که این سایت‌ها قیمت مناسبی برای مشتریان داشته باشند و خدمات‌رسانی شان در اسرع وقت باشد مسلما از آن‌ها استقبال خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که از میدان تره بار تا خرده فروشی‌های سطح شهر تفاوت قیمت میوه چه میزان است؟ می‌گوید: این اختلاف قیمت نباید بیش از ۳۵ درصد باشد و بر اساس فاکتورهایی که صادر می‌شود باید این محاسبه صورت گیرد، اما متاسفانه شاهد افزایش بیش از ۳۵ درصدی میوه‌ها در میوه فروشی‌های سطح شهر و برخی از سایت‌های اینترنتی هستیم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.