کد خبر : 20016
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 دی 1397 - 12:32

گزارش مدیرکل بازرسی شهرداری تبریز از روند بررسی موضوع قطع درختان باغ بلوار ۲۹ بهمن

گزارش مدیرکل بازرسی شهرداری تبریز از روند بررسی موضوع قطع درختان باغ بلوار ۲۹ بهمن

مدیرکل بازرسی شهرداری تبریز گفت: به دنبال دستور شهردار تبریز برای بررسی علت قطع درختان باغ بلوار ۲۹ بهمن، این موضوع در دستور کار این اداره کل قرار گرفت و نتایج بررسی ها

گزارش مدیرکل بازرسی شهرداری تبریز از روند بررسی موضوع قطع درختان باغ بلوار ۲۹ بهمن

مدیرکل بازرسی شهرداری تبریز گفت: به دنبال دستور شهردار تبریز برای بررسی علت قطع درختان باغ بلوار ۲۹ بهمن، این موضوع در دستور کار این اداره کل قرار گرفت و نتایج بررسی ها مشخص شد.

به گزارش آی نیوز، علی کاشت کار گفت: بر اساس بررسی های صورت گرفته، با توجه به خشکیدگی درختان باغ جنب بیمارستان ۲۹ بهمن تبریز بر اثر آفات و به منظور جلوگیری از گسترش آن به سایر درختان محل و پیرامون آن، موضوع با درخواست مالک و از طریق شهرداری منطقه به سازمان پارکها گزارش و در دستور کار کمیسیون ماده ۷ (حفظ و گسترش فضای سبز شهرها) قرار گرفته است.

وی ادامه داد: کمیسیون مذکور نیز با بررسی کامل پرونده، نسبت به جمع آوری مدارک و مستندات مربوطه اقدام و در نهایت پس از بررسی های جامع و اخذ نظر کارشناسان، خشک بودن و کرم خوردگی ۱۹۱ اصله درخت تایید و اقدام به صدور رای شده است.

کاشت کار ادامه داد: بر اساس رای کمیسیون مذکور، مالک متعهد است بعداز قطع درختان خشک شده ۱۹۱ اصله درخت جایگزین در همان محل و نیز موظف است ۱۵۲۸ اصله نهال در محلی دیگر که توسط کارشناسان سازمان پارک ها مناسب تشخیص داده شود، کاشت کند.

مدیرکل بازرسی شهرداری تبریز افزود: برابر رای کمیسیون مذکور، مالک همچنین متعهد و موظف به نگهداری، آبیاری و حفظ تمامی درختان و نهال های اشاره شده است.

وی گفت: در بررسی های صورت گرفته از روند اجرای رای کمیسیون حفظ و گسترش فضای سبز، در حال حاضر حدود ۵۰ اصله از درختان خشکیده و دارای آفت، قلع و قمع شده است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.