کد خبر : 2016
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1393 - 8:30

انصراف کلانشهر تبریز از عضویت در متروپلیس، در صورت عدم حذف کاریکاتور موهن

انصراف کلانشهر تبریز از عضویت در متروپلیس، در صورت عدم حذف کاریکاتور موهن

 نماینده شهرداران کشورمان با ارسال نامه‌ای به دبیرکل سازمان کلان‌شهرهای جهان (متروپلیس)، به بازنشر اهانت هفته ‌نامه شارلی‌ابدو در سایت این انجمن اعتراض کرد.

دکتر صادق نجفی در نامه خود خطاب به آلین لیسائوکس، با یادآوری جایگاه و پیشینه متروپلیس در پیگیری معضلات مدیریت کلان‌شهرها آورده است: حمله مسلحانه به دفتر مجله طنز فرانسوی شارلی ابدو در پاریس و کشته شدن شماری از اصحاب مطبوعات، اگرچه محکوم و تاسف‌بار است، اما به هیچ عنوان، مجوزی برای اهانت به ساحت بی‌همتای نبی مکرم اسلام (ص) صادر نمی‌کند.

وی در ادامه آورده‌است: در این میان، بازنشر کاریکاتور موهن هفته‌نامه شارلی‌ابدو در سایت متروپلیس، مغایر تاکیداتی است که این انجمن درمورد اجتناب از وابستگی‌های سیاسی و پیگیری معضلات مدیریت کلانشهری دارد.

شهردارتبریز، با هشدار نسبت به اینکه «این اقدام، پیامدی جز مخدوش ساختن جایگاه و اعتبار ۳۰ ساله سازمان در میان شهروندان مسلمان و سایر موحدان راستین جهان نخواهد داشت» تاکید کرده‌است: اینجانب به عنوان نماینده شهرداران جمهوری اسلامی ایران و شهردار کلان‌شهرتبریز، هشدار می‌دهم که در صورت عدم حذف اهانت درج‌شده از سایت سازمان، انصراف کلانشهر تبریز را از عضویت در متروپلیس، اعلام خواهم کرد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.