کد خبر : 2018
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1393 - 9:12

مشارکت گسترده کارشناسان، در تنظیم بودجه سال ۹۴ چشمگیر است

مشارکت گسترده کارشناسان، در تنظیم بودجه سال ۹۴ چشمگیر است

رییس شورای اسلامی شهر تبریز، بر لزوم اولویت بندی و نیازسنجی در بررسی بودجه سال ۹۴ تاکید کرد.

 دکتر شهرام دبیری در شورای راهبردی بودجه سال ۹۴ با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: نیازهای شهر باید به صورت توام، از دیدگاه علمی و دیدگاه شهروندان مشخص شده و جهت گیری هزینه ها و درآمدها نیز باید بر اساس همین موضوع باشد.

دبیری خاطرنشان کرد: در بررسی برنامه و بودجه باید نیازهای شهر را در حوزه های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی، تفکیک و بودجه را بر اساس اولویت های تفکیک شده تنظیم و تدوین کنیم؛ در واقع رویکرد شورای اسلامی شهردر بررسی بودجه، نیز بر اساس همین اولویت ها خواهد بود.

وی با تقدیر از شهرداری تبریز در جمع بندی بودجه با در نظر گرفتن پشتوانه های علمی اظهار داشت: برای اولین بار است که در تنظیم برنامه و بودجه شهرداری، شاهد حضور و همفکری گسترده کارشناسان و پشتوانه علمی چشمگیر، در حوزه های مرتبط با اداره شهر هستیم.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز دربخش دیگری از سخنان خود، با بیان این که متاسفانه بعضاً در مورد تسهیلاتی که شهرداری در اجرای پروژه های بزرگ عمرانی جذب می کند، شاهد سیاه نمایی هایی هستیم، متذکر شد: این در صورتی است که از طرف دیگر، شاهد سرمایه گذاری های متعددی در شهر هستیم که می تواند در بازپرداخت تسهیلات جذب شده و اجرای پروژه های بزرگ، تاثیرگذار باشد.

دبیری با اشاره به این که ۴۰ درصد از درآمدهای شهرداری در مناطق، به صورت غیرنقدی است، گفت: این موضوع، در واقع سرمایه ای مهم برای شهرداری به شمار می آید.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.