کد خبر : 20181
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 دی 1397 - 10:46

معضل ترافیک با اجرای طرح های مناسب برطرف می شود

معضل ترافیک با اجرای طرح های مناسب برطرف می شود

با توجه به ترافیک سنگین در شریان های اصلی شهر و نقش ادارات در ایجاد این معضل، طبق مطالعات انجام یافته می توان با همکاری و اجرای طرح های مناسب ترافیکی این مشکل را تا حد زیادی

معضل ترافیک با اجرای طرح های مناسب برطرف می شود

با توجه به ترافیک سنگین در شریان های اصلی شهر و نقش ادارات در ایجاد این معضل، طبق مطالعات انجام یافته می توان با همکاری و اجرای طرح های مناسب ترافیکی این مشکل را تا حد زیادی حل کرد.

به گزارش آی نیوز به نقل از سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز، اصغر آدی بیگ مدیرعامل این سازمان با اعلام مطلب فوق گفت: معاونان حمل و نقل مناطق، مجموعه معاونت و سازمان با تعامل در ساماندهی و ایمن سازی ترافیک شهر می تواند تاثیر مثبتی بر ناهنجاری های ترافیک داشته باشد.

وی ضمن تاکید بر تشکیل اکیپ های کارگاهی، عنوان کرد: تلاش داریم با کاهش برون سپاری و استفاده حداکثری از پتانسیل همکاران مجموعه در بودجه شهرداری صرفه جویی کرده و حداکثر بهره را از توانمندی های کارکنان داشته باشیم.

آدی بیگ با اشاره به لزوم اجرای طرح های مختلف برای حل معضل ترافیک، یادآور شد: با توجه به ترافیک سنگین در شریان های اصلی شهر و نقش ادارات در ایجاد این معضل، طبق مطالعات انجام یافته می توان با همکاری ادارات و اجرای طرح های مناسب ترافیکی این مشکل را تا حد زیادی حل کرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.