کد خبر : 20267
تاریخ انتشار : شنبه 8 دی 1397 - 9:31

اقدمات موثری در بخش اصلاحات هندسی شریان ها و تقاطع ها انجام شده است

اقدمات موثری در بخش اصلاحات هندسی شریان ها و تقاطع ها انجام شده است

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: با توجه به افزایش تردد وسایل نقلیه در سطح شهر تبریز طی چند سال اخیر، لزوم اصلاح هندسی معابر در گشایش گره های ترافیکی و کاهش سوانح

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: با توجه به افزایش تردد وسایل نقلیه در سطح شهر تبریز طی چند سال اخیر، لزوم اصلاح هندسی معابر در گشایش گره های ترافیکی و کاهش سوانح رانندگی امری ضروری است.

به گزارش آی نیوز به نقل از معاونت حمل ونقل وترافیک شهرداری تبریز، مهدی یوسفی در ادامه افزود: اجرای طرح های  اصلاحات هندسی، موجب ایمن سازی نقاط حادثه خیز ، روان سازی جریان ترافیکی سطح شریان ها، افزایش ظرفیت شبکه معابر، ساماندهی وضعیت عبور و مرور وسایل نقلیه و بهبود شرایط زیست محیطی می شود.

وی عنوان کرد: دراین راستا با هدف گذاری صورت گرفته معابر و تقاطع های شهری که بار ترافیکی بیشتری داشته و سانحه خیز هستند، شناسایی شده و پس از طراحی توسط کارشناسان معاونت حمل و نقل و ترافیک منطبق بر نشریه ها و استانداردهای بروز و درکمیته های آرام سازی مورد بررسی کارشناسی قرار گرفته وپس از طی مراحل بررسی و تصویب در کمیته های فنی شهرستان و شورای ترافیک استان برمبنای اهمیت سنجی اولویت بندی می شوند.

یوسفی ادامه داد: در این اولویت بندی، اصلاح هندسه تقاطع ها بعنوان نقاط بحرانی در عملکرد شریان های شهری از وزن  بیشتری برخورداراست.

اقدمات موثری در بخش اصلاحات هندسی شریان ها و تقاطع ها انجام شده است

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.