کد خبر : 20290
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 دی 1397 - 6:22

پیشنهاد عضو شورای شهر تبریز برای حفظ باغ های شهر

پیشنهاد عضو شورای شهر تبریز برای حفظ باغ های شهر

عضو شورای شهر تبریز برای حفظ باغ های شهر پیشنهادی به شهردار تبریز ارائه کرد.

پیشنهاد عضو شورای شهر تبریز برای حفظ باغ های شهر

عضو شورای شهر تبریز برای حفظ باغ های شهر پیشنهادی به شهردار تبریز ارائه کرد.

به گزارش آی نیوز، محمد اشرف نیا صبح امروز در نشست علنی شورای شهر تبریز با اشاره به دلایل قطع درختان باغی در منطقه۲۹ بهمن تبریز گفت: تا زمانی که زمین سرمایه محسوب شود شاهد این چنین اقداماتی خواهیم بود.

وی سپس افزود: چه نفعی برای زمین‌دار دارد که باغداری کند؟ باید به زمین و املاک به چشم ابزارِ سرمایه نگاه کرد، نه خود سرمایه. باید نفعی برای صاحبان باغات وجود داشته باشد که از درختان نگه داری شود و یا همچنان شاهد قطع درختان خواهیم بود.

اشرف نیا افزود: باغ های بسیاری در نقاط مختلف تبریز از بین رفتند و برخی از مالکان نیز به عمد درختان را خشک کردند و یا آب را قطع کردند و سپس بهانه نبود آب را مطرح کردند تا تغییر کاربری دهند.

عضو شورای شهر تبریز برای حفظ باغ های شهر پیشنهادی داد و گفت: شهرداری تبریز می‌تواند با تملک این باغات به کشمکش قطع و یا حفظ درختان پایان داده و فضای سبز را حفظ کند. باید این راهکار عملیاتی شود وگرنه هیچکدام از این جلسات و توضیحات فایده ای ندارد.

اشرف نیا در خصوص تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات شهرداری برای سال آینده نیز گفت: افزایش ارقام تعرفه عوارض محلی و پیچیده کردن فرمول های آن، ساخت و ساز را برای مردم  دشوار می کند.

وی با تاکید بر اینکه نباید شورای شهر در این مسیر حرکت کند، گفت: باید تعرفه به صورتی اعمال شود که مردم به آسانی و بی دغدغه ساخت و سازهای خود را انجام دهند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.