کد خبر : 20354
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 دی 1397 - 16:56

۷ ایستگاه محلول سازی آماده توزیع ۲میلیون لیتر در روزهای برفی است

۷ ایستگاه محلول سازی آماده توزیع ۲میلیون لیتر در روزهای برفی است

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز گفت: هفت ایستگاه محلول سازی در نقاط مختلف شهر آماده توزیع سریع محلول نمک در روزهای برفی است.

7 ایستگاه محلول سازی آماده توزیع 2میلیون لیتر در روزهای برفی است

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز گفت: هفت ایستگاه محلول سازی در نقاط مختلف شهر آماده توزیع سریع محلول نمک در روزهای برفی است.

به گزارش آی نیوز، مسعود برزگر جلالی با اشاره به احداث ۷ ایستگاه محلول سازی با مخازن بزرگ ذخیره، طی دو سال اخیر گفت: برنامه مدونی را برای توزیع بموقع در ساعات اولیه بارش های زمستانی داریم تا از یخزدگی معابر اصلی و فرعی سطح شهر تبریز جلوگیری کنیم.

وی تصریح کرد: شش منطقه شهرداری تبریز به همراه سازمان موتوری مجهز به ایستگاه محلول سازی در کارگاه های امانی شده اند و با استقرار این کارگاه ها در حاشیه اتوبان شهید کسایی، پاسداران و جاده سنتو، مدت زمان اجرای عملیات محلول پاشی به حداقل رسیده است.

برزگر جلالی متذکر شد: جلوگیری از یخزدگی معابر اصلی و فرعی برای ارائه خدمات مختلف شهرداری در کنار آتش نشانی و اورژانس در ساعات اولیه بارش های سنگین برف نیازمند واکنش سریع نیروهای خدماتی است و ضرورت  دارد مشارکت عمومی برای برف روبی کوچه های شهر نیز صورت گیرد.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز با بیان اینکه مشارکت عموم مردم در تمام دنیا برای عبور از بحران های ناشی از بارش سنگین برف مرسوم است، گفت: مشارکت عمومی اصل جدانشدنی اجرای خدمات شهرداری تبریز به شمار می رود.

وی اظهار داشت: جایگزنی محلول پاشی به جای نمک پاشی دستی در سطح شهر تبریز از زمستان سال گذشته آغاز شده و امسال نیز اجرایی خواهد شد.

برزگر جلالی این اقدام را یکی از گام های مهم شهرداری تبریز در خصوص کاهش اثرات سوء زیست محیطی و هزینه های ناشی از بازگشایی و عادی سازی معابر شهری پس از بارش های شدید عنوان کرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.