کد خبر : 2038
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 بهمن 1393 - 7:18

کریم باقری: باید به تیم ملی انرژی مثبت داد

کریم باقری: باید به تیم ملی انرژی مثبت داد

 

 

 

کریم باقری برخلاف خیلی از کارشناسان که از نحوه بازی تیم ملی انتقاد می کنند اعتقاد دارد باید از تیم ملی در این مقطع حمایت شود.

کریم باقری در خصوص بازی های تیم ملی و دیدار با عراق در مرحله یک،چهارم نهایی گفت و گویی با “ورزش سه” انجام داد:
کاری به انتقادها ندارم
من کاری به انتقادها ندارم و معتقدم چه دقیقه یک گل بزنم چه دقیقه ۹۰ فرقی نمی کند و مهم بردن تیم است. باید به تیم ملی انرژی مثبت بدهیم. هر کسی آزاد است تعریف خودش از بازی های تیم ملی را بگوید.اما به نظر من تیم ملی در این چند بازی حساب شده و با برنامه بازی کرده و توانسته به مرحله حذفی برسد. مسلما آقای کی روش از تیم ملی عراق هم شناخت دارد و می تواند با تیم ملی موفق شود.
تیم ملی با تاکتیک جام جهانی موفق است
تیم ملی با تاکتیک بازی می کند و روبه جلو کار کرده است.این تیم روی همان تاکتیک جام جهانی خیلی خوب کار کرده و در ضدحملات خطرناک است. تیم ملی روی ضربات ایستگاهی هم خطرناک است. بازی با امارات تمام شده و باید به بازی با عراق فکر کنیم.مهم موفقیت تیم ملی است و باید به نظر سرمربی احترام گذاشت.
وریا غفوری عالی کار کرده
بازیکنان جوان تیم ملی در این بازی ها مثل پورعلی گنجی، وحید امیری خوب بازی کردند و جواب اعتماد مربی را داده اند. وریا غفوری در سمت راست عالی بوده و انگیزه زیادی دارد. تمام با انگیزه زیادی بازی کردند و همه خوب بودند و نمی توانم از بازیکن خاصی نام ببرم. نمی توانم بازی با عراق را پیش بینی کنم اما امیدوارم تیم ملی عراق را شکست دهیم.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.