کد خبر : 20433
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 دی 1397 - 13:45

اولین جلسه دوره دهم جلسات هماهنگی با مناطق دهگانه شهرداری تبریز برگزار شد

اولین جلسه دوره دهم جلسات هماهنگی با مناطق دهگانه شهرداری تبریز برگزار شد

اولین جلسه دوره دهم جلسات هماهنگی مناطق دهگانه شهرداری تبریز با حضور جانشین معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز، مدیران ستادی و کارشناسی معاونت فنی و عمرانی شهرداری

اولین جلسه دوره دهم جلسات هماهنگی با مناطق دهگانه شهرداری تبریز برگزار شد

اولین جلسه دوره دهم جلسات هماهنگی مناطق دهگانه شهرداری تبریز با حضور جانشین معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز، مدیران ستادی و کارشناسی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز، معاون فنی و عمرانی و سر ناظر و مسئول دفتر فنی منطقه یک برگزار شد.

به گزارش آی نیوز، منیری فر جانشین معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز برگزاری این جلسات را به منظور پیگیری روند پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی و بررسی مشکلات پروژه ها جهت تسریع و کیفی سازی آنها عنوان نمود و گفت: مجموعه شهرداری نهادی اجرایی است که وظایف و خدمات متعدد را بر عهده دارد و یکی از شاخص ترین وظایف محوله به این مجموعه ارائه خدمات عمرانی، اجرای پروژه های عمرانی و رفع نیازمندی های سطح شهر می باشد.

مدیر هماهنگی مناطق و سازمان های شهرداری تبریز نیز هدف از برگزاری این جلسات را  طبق روال دوره های قبلی هماهنگی بیشتر با مناطق، بررسی نقاط قوت و ضعف و مشکلاتی که روند انجام پروژه ها را کند کرده عنوان نمود.

بهیجی اذعان داشت: تمام تلاش همکاران حوزه معاونت عمرانی مناطق شهرداری تبریز و در راس آن معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز در جهت اجرای هرچه سریعتر و با کیفیت پروژه های مصوب در بودجه سال جاری می باشد.

همچنین در ادامه مهندس قربانی سرپرست اداره کل عمرانی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز با اشاره به رویکرد اصلی معاونت عمرانی شهرداری تبریز طی یک سال گذشته خاطر نشان کرد: رویکرد و اولویت اصلی شهرداری در یک سال گذشته تسریع در اجرای پروژه های عمرانی با بالاترین کیفیت و دقت در اسرع وقت بوده است تا با تسریع در عملیات عمرانی پروژه های شهری زمینه تأمین و ارتقای سطح رفاه شهروندان و جلب رضایتمندی آنها فراهم شود.

شایان ذکر است: در این جلسه گزارشی از اهم فعالیت های انجام شده در منطقه یک توسط معاون عمرانی منطقه یک مهندس نصرالله پور ارائه گردید و جهت تسریع در روند پروژه های عمرانی سطح منطقه نکته نظراتی توسط حاضرین ارائه شد تا موانع برداشته شده و پیشرفت این پروژه ها به سرعت لازم و قابل قبول خود برسد .

همچنین در این جلسه ضمن بررسی وضعیت پروژه های عمرانی در حال اجرا، به لزوم هماهنگی  مناطق  با معاونت فنی و عمرانی  مرکز به منظور افزایش سطح همکاری در زمینه کنترل عملیات عمرانی سطح شهر مطرح گردید، و بر اهمیت تسریع حل مشکلات پروژه های در حال اجرا نیز تاکید شد.

لازم به ذکر است این جلسات بصورت هفتگی و مداوم در مناطق شهرداری برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.