کد خبر : 2051
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1393 - 13:53

ماشین سازی پیام مشهد را از پیش رو برداشت

ماشین سازی پیام مشهد را از پیش رو برداشت

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در دیداری خانگی توانست پیام وحدت مشهد را شکست دهد.

 به گزارش آی نیوز، این دیدار در چارچوب هفته پانزدهم لیگ دسته دو فوتبال کشور از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه تختی تبریز آغاز شده بود که نهایتا با نتیجه ۲ بر ۱ به سود ماشین سازی به اتمام رسید.

گلهای ماشین سازی تبریز را در این دیدار یونس قاسمی از نقطه پنالتی و بهنام احسانی با ضربه برگردان زیبایی وارد دروازه حریف کردند و تک گل تیم پیام وحدت مشهد نیز در دقیقه ۳۹ بازی به ثمر رسید.

ناصر سالاری دروازه بان تیم ماشین سازی در این دیدار توانست پنالتی دقیقه ۹۵ تیم پیام را مهار کرده و سه امتیاز شیرین خانگی ماشین سازی را حفظ نماید.

پس از گل برتری تیم ماشین سازی بازیکنان و کادر فنی تیم پیام با ریختن به وسط میدان و تلف کردن وقت بازی به حاشیه سازی دیدار و قطع بازی سرعتی ماشین سازی اقدام کردند. در دقیقه ۷۷ بازی نیز بازیکن تیم پیام با کارت قرمز داور اخراج شده بود.

اسامی تیم فوتبال ماشین سازی:

ناصر سالاری، غلامرضا داوود‌ وندی، فرزاد یوسفی، علی محمدی، جوادپیرانی، مسعودباغ آبادی، مسعود قاضی، رسول علیزاده، یونس قاسمی، توحید قوجایی، میلاد محمودیان

سرمربی: غلامرضا باغ آبادی، سرپرست سیدمحمد علوی


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مجيد.س یکشنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۶:۱۵

یاشاسین ماشین سازی…امیدوارم در سه بازی باقیمانده هم خوش بدرخشند و جزو سه تیم صعود کننده بمرحله بعدی بشوند و…!!!؟ سخت است ولی باهمتی که بازیکنان در این بازیهای اخیر کرده اند دور از انتظار نیست…ایکاش زودتر این تحولات در تیم رخ میداد!!!؟