کد خبر : 2062
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 بهمن 1393 - 9:47

ماشین‌ تبریز از سقوط به صعود رسید/ اعلام ریزهزینه‌ها در پایان فصل

ماشین‌ تبریز از سقوط به صعود رسید/ اعلام ریزهزینه‌ها در پایان فصل

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز با بیان اینکه این تیم از خطر سقوط به یک تیم مدعی صعود تبدیل شد، گفت: در پایان فصل ریزهزینه‌های این باشگاه و مبلغ قراردادهای بازیکنان به صورت شفاف اعلام می‌شود.

 

عیسی اکبرزاده اظهار داشت: تمرینات تیم ماشین‌سازی تبریز تنها یک هفته مانده به آغاز رقابت‌های لیگ دسته دو آغاز شده و طبیعی بود که این تیم در نیم فصل اول نتواند نتایج خوبی را کسب کند، اما خوشبختانه با گذشته زمان و سپری شدن مسابقات این تیم به مرز آمادگی رسیده و  از خطر سقوط به مدعی صعود رسیده است.

وی گفت: تیم ماشین‌سازی هفته به هفته بهتر ظاهر شده و بعد از هفته هشتم این تیم در بازی‌های برگزار کرده باختی نداشته و صدرنشین را نیز مغلوب کرده و خود را تا رده پنجم بالا کشیده است.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز تاکید کرد: ماشین‌سازی امروز تنها دو امتیاز با تیم سوم جدول اختلاف امتیاز دارد و با توجه به اینکه سه تیم از این گروه به دور بعدی صعود خواهند کرد، تلاش می‌کنیم در هفته‌های باقیمانده خود را در بین سه تیم اول جدول قرار  دهیم.

وی گفت: این هفته در کیش بازی سختی را پیش رو داریم، اما تیم به مرز آمادگی رسیده و برای کسب سه امتیاز به این جزیره می‌رویم.

اکبرزاده گفت: تیم ماشین‌سازی روز شنبه برای بازی با شاهین کیش به تهران و از تهران به کیش پرواز خواهد کرد و روز یکشنبه برابر این تیم قرار می‌گیرد.

در شفاف‌سازی هزینه‌های الگوی ایران خواهیم شد

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: در پایان فصل تمام هزینه‌های باشگاه ماشین‌سازی و قرارداد بازیکنان و کادر فنی را در سایت باشگاه قرار داده و در مورد هزینه این تیم شفاف‌سازی می‌کنیم.

اکبرزاده گفت: هر چند قبلا باشگاه‌هایی قرارداد بازیکنان خود را رسما اعلام کرده بودند، اما در مورد هزینه‌ها تیم ماشین‌سازی برای اولین بار در فوتبال ایران اقدام به انتشار تمام هزینه‌ها خواهد کرده و امیدواریم این شفاف‌سازی به فوتبال ایران کمک کرده و سبب شود سایر تیم‌ها نیز با الگو قرار دادن باشگاه ماشین‌سازی، هزینه‌های خود را اعلام و هواداران تیم‌ها را در جریان مبالغ هزینه شده برای تیم قرار دهند.

وی از شهردار تبریز و اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز بابت حمایت از قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان تشکر کرده و از حفظ این برند مهم در فوتبال آذربایجان قدردانی کرد.

تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در هفته پانزدهم لیگ دسته دو کشور در تبریز با نتیجه دو بر یک از سد تیم پیام مشهد گذشت. این تیم در هفته شانزدهم در کیش مهمان شاهین این جزیره است.

ماشین‌سازی تبریز با ۴۷ سال قدمت قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان است. این تیم در سال ۱۳۷۳ به عنوان بهترین تیم شهرستانی ایران معرفی شده است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.