کد خبر : 2066
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 بهمن 1393 - 14:42

فرصت‌های مشترک «تبریز و نخجوان» نویدبخش و کارساز است

فرصت‌های مشترک «تبریز و نخجوان» نویدبخش و کارساز است

 شهردار تبریز در دیدار با سرکنسول جدید ایران در جمهوری نخجوان، اشتراکات و فرصت‌های تعامل تبریز و نخجوان را نویدبخش و کارساز خواند.

دکتر صادق نجفی در دیدار با منصور آیرم با بیان این مطلب اظهار داشت: تبریز در چشم‌انداز توسعه کشورمان، به عنوان قطب‌ شمال‌غرب کشور مطرح بوده و بر این اساس، توسعه روابط دوستانه با کشورهای همسایه شمال‌غرب را در قالب دیپلماسی شهری و تبادل ایده‌های عمرانی و شهرسازی، مد نظر قرار داده‌است.

وی با یادآوری فصل های مشترک روابط تبریز و نخجوان گفت: با توجه به گستردگی ایده‌ها، فرصت‌ها و منافع مشترک تبریز و نخجوان، هیچ مانعی برای بهره‌گیری از تجارب دو طرف متصور نیست.

شهردار تبریز، برای‌ سرکنسول جدید کشورمان در جمهوری نخجوان آرزوی موفقیت کرد و  افزود:  آغاز مسئولیت جدید سرکنسول کشورمان در نخجوان می‌تواند فصل جدیدی در تعامل مستمر و موثر روابط تبریز و نخجوان باشد.

منصور آیرم، سرکنسول جدید کشورمان در نخجوان نیز که قرار است از اسفند ماه سال جاری مسئولیت خود را آغاز کند، در این دیدار، با قدردانی از شهردار تبریز گفت: تقویت فرصت های دوستی و مروادات اقتصادی و فرهنگی تبریز و نخجوان، از رویکردهای اصلی سرکنسول‌گری کشورمان در جمهوری نخجوان خواهد بود.

وی تاکید کرد: تحقق این رویکرد نیازمند نقش‌آفرینی تبریز و تاثیرگذاری شاخص‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این شهر در پیوند دوستی تبریز و نخجوان است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.