کد خبر : 2071
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 بهمن 1393 - 9:42

‌مدیران آذربایجان‌شرقی ارتباط ضعیفی با اصحاب رسانه دارند‌

‌مدیران آذربایجان‌شرقی ارتباط ضعیفی با اصحاب رسانه دارند‌

 معاون سایسی، اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی از ارتباط ضعیف مدیران با رسانه‌ها انتقاد کرد و گفت:‌ دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین عملکرد مدیران است.

 سعید شبستری صبح امروز در جمع مدیران کل آذربایجان‌ شرقی با بیان اینکه دولت در زمینه تامین امنیت و سلامت موفقیت قابل قبولی داشته است، اظهار داشت: هر دولتی به جای دولت کنونی در ۱۰ سال گذشته بود با چنین فشارهایی سقوط می‌کرد و دوام نمی‌آورد.

شبستری با بیان اینکه تکریم مردم در ادارات و قانون‌گرایی و شفافیت باید مورد توجه کارمندان و مدیران باشد، افزود: فصل‌الخطاب تمام فعالیت‌ها قانون است.

وی با انتقاد از پنهان‌کاری و عدم شفافیت در عملکرد برخی مسئولان تصریح کرد: گلایه اکثر مردم از عدم شفافیت‌ها و قائل شدن امتیاز خاص برای عده‌ای از اطرافیان و افراد سفارش شده است.‌

معاون ‌استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه باید با فساد مبارزه کرد و پاکدستی در اولویت کار مسئولان باشد، تاکید کرد: ‌مدیران ارشد استان حامی پاکدستی و جلوگیری از رانت‌خواری هستند.

وی با بیان اینکه مدیران تراز اول استان نیز در کار مدیران دخالت و اعمال نفوذ نخواهند کرد، ‌تصریح کرد: دخالت در عزل و نصب مدیران و تضعیف جایگاه مدیران که در گذشته صورت می‌گرفت تکرار نخواهد شد و معتقد هستیم مدیران باید قوی و دارای جایگاه باشند.

وی خواهان ارتباط بیشتر با فرمانداران و مردم از سوی مدیران شد و گفت: امیددهی به مردم موجب نشاط اجتماعی خواهد شد و بر همین اساس مدیران باید ارتباط با مردم را قوی کنند.‌

وی با اشاره به نزدیک بودن ایام انتخاباتی تاکید کرد: برخی افراد فعالیت‌های انتخاباتی خود را آغاز کرده‌اند و باید هوشمندانه شائبه هر گونه فعالیت‌های تبلیغاتی را از خود بزدائیم.

شبستری خواهان افزایش ارتباط مسئولان با اصحاب رسانه شد و گفت: مردم انتظار دارند که در جریان امور و کارهای انجام شده قرار بگیرند، اما مدیران ارتباط ضعیفی با اصحاب رسانه دارند و نشست‌های رسانه‌ای کمی برگزار می‌کنند که دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین عملکرد مدیران است.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.