کد خبر : 2072
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 بهمن 1393 - 10:47

همایش بررسی خدمات الکترونیکی شهرداری تبریز در دفاتر پیشخوان برگزار شد

همایش بررسی خدمات الکترونیکی شهرداری تبریز در دفاتر پیشخوان برگزار شد

همایش تبیین و بررسی عملکرد دفاتر پیشخوان دولت در خصوص خدمات الکترونیکی شهرداری تبریز برگزار شد.

همایش خدمات الکترونیکی شهرداری تبریز در دفاتر پیشخوان با حضور شهردار تبریز، رئیس کانون دفاتر پیشخوان خدمات دولت، معاونان و مدیران شهرداری تبریز و مدیران و متصدیان دفاتر پیشخوان دولت که در طرح دفاتر خدمات الکترونیکی شهرداری تبریز همکاری دارند در محل آمفی تئاتر ساختمان مرکزی شهرداری تبریز برگزار شد.
رضا پاکنهاد مدیرعامل سازمان آمار و فن آوری اطلاعات شهرداری تبریز در این همایش اظهار داشت:  سپردن بخشی از خدماتی که شهرداری می تواند آنها را برون سپاری نماید بر اساس سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری و همچنین برنامه ها و سیاستگذاری های فرادستی صورت می گیرد.
وی با اشاره به اینکه فعال نمودن دفاتر خدمات الکترونیکی شهرداری تبریز کار مشترک شهرداری کلانشهر تبریز و استانداری آذربایجان شرقی بوده است اظهار کرد: این دفاتر در آینده نزدیک علاوه بر وظایفی که تاکنون به آنها محول شده است، این دفاتر وظایفی نظیر فرایند بازدید از املاک، فرایند نظارت فنی، کنترل نقشه و صدور مجوز را نیز انجام خواهد داد.
مدیرعامل سازمان آمار و فن آوری اطلاعات شهرداری تبریز با تاکید بر اینکه امکانات، تجهیزات و فضای دفاتر خدماتی موجود باید در شان و شایسته شهروندان تبریزی باشد اظهار داشت: در حال حاضر تشکیل پرونده های شهرسازی در دفاتر پیشخوان با سهولت انجام می شود که مورد استقبال شهروندان نیز قرار گرفته است.
گفتنی است در حال حاضر ۱۰ دفتر پیشخوان خدمات دولت در مناطق مختلف شهرداری کلانشهر تبریز فعال هستند که با ارزیابی، بررسی و تایید شرایط ۲۴ دفتر پیشخوان نیز به زودی به این مجموعه اضافه خواهد شد.
شهرداری کلانشهر تبریز در مقوله برون سپاری و محول نمودن قسمتی از فعالیت های قابل واگذاری و بر اساس توافق نامه ای با  استانداری آذربایجان شرقی اقدام به راه اندازی دفاتر خدمات خدمات الکترونیکی نموده است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.