کد خبر : 2088
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 - 19:02

امروز ۳۵درصد قرارداد بازیکنان ماشین سازی پرداخت شد

امروز ۳۵درصد قرارداد بازیکنان ماشین سازی پرداخت شد

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز از پرداخت ۳۵ درصد از قرارداد بازیکنان تیم ماشین سازی تبریز خبر داد.

 مهندس عیسی اکبرزاده با اعلام این مطلب اظهار داشت: خوشبختانه تیم ماشین سازی تبریز در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب کرده است و با پرداخت ۳۵ درصد از قرارداد بازیکنان باشگاه به تعهدات خود در قبال اعضای خود عمل نموده است.

اکبرزاده همچنین با اشاره به پرداخت پاداش پیروزی تیم ماشین سازی در برابر پیام مشهد گفت: انصافا تمامی بازیکنان ماشین سازی چه آنانکه در ترکیب اصلی تیم هستند و چه دیگر بازیکنان با انگیزه در تمرینات حضور و شرکت دارند و این انگیزه می تواند ضامن موفقیت تیم باشد.

اکبرزاده با اشاره به سه بازی حساس پیش روی تیم ماشین سازی تبریز گفت: سه بازی آینده تیم ماشین سازی بسیار حساس و سرنوشت ساز هستند و تیم ما باید با تمام توان در این سه بازی حاضر شود.

وی وضعیت روحی تیم قبل از رویارویی با شاهین کیش را عالی توصیف کرد و گفت: امیدواریم در بازی این هفته نمایش خوبی از بازیکنان را شاهد باشیم و با حداکثر امتیازات به تبریز برگردیم.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در پایان با اعلام اینکه پیش از این نیز ۳۵ درصد از قرارداد اعضای تیم ماشین سازی پرداخت شده بود میزان پرداختی بازیکنان را ۷۰ درصد از کل قرارداد دانست که این مسئله در راستای عمل نمودن به تعهدات و قرادادهای باشگاه می باشد.

تیم ماشین سازی تبریز در هفته شانزده رقابتهای لیگ دو و در یک دیدار خارج از خانه به مصاف شاهین کیش می رود.

این تیم با کسب  ۲۰ امتیاز از ۱۵ بازی در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.