کد خبر : 20882
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 بهمن 1397 - 9:42

طرح ارزیابی عملکرد سازمانی شهرداری تبریز اجرا شد

طرح ارزیابی عملکرد سازمانی شهرداری تبریز اجرا شد

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز از اجرای اولین طرح ارزیابی عملکرد سازمانی شهرداری ها در تبریز خبر داد و گفت: این طرح برای اولین بار به منظور بررسی میزان

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز از اجرای اولین طرح ارزیابی عملکرد سازمانی شهرداری ها در تبریز خبر داد و گفت: این طرح برای اولین بار به منظور بررسی میزان همپوشانی اقدامات و کارکردهای پرسنل شهرداری تبریز اجرا شد.

به گزارش آی نیوز، سید محمد ثابتی، همسوسازی و سازگار کردن اهداف و چشم انداز، رقابتی کردن خدمات ایجاد تحرک در فعالیت ها، تبیین دقیق و کامل وظایف و مسئولیت ها، ارتقا برنامه ها و با بهره گیری از نظر کارشناسان و خبرگان و توجه به الگوها و تجربه های موفق، با لحاظ وظایف، اختیارات و محدودیت ها را مهمترین اهداف اجرای طرح عنوان کرد.

طرح ارزیابی عملکرد سازمانی شهرداری تبریز اجرا شد طرح ارزیابی عملکرد سازمانی شهرداری تبریز اجرا شد

مدیر کل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز با اعلام اینکه نتایج ارزیابی عملکرد (کارنامه) شهرداری های مناطق دهگانه تبریز آماده بهره برداری است، گفت: « طرح ارزیابی عملکرد شهرداری های مناطق» که برای اولین بار در راستای انتظارات عمومی و سیاست ها و منویات شهردار محترم تبریز و قائم مقام محترم شهردار و حمایت های بی دریغ معاون محترم برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی با هدف شناخت میزان همپوشانی اقدامات و کارکردها، ارتقاء مسئولیت پذیری و پاسخگویی، افزایش بهره وری و در نهایت ارتقاء سطح رضایت مندی شهروندان مطابق برنامه زمان بندی آغاز و به سرانجام رسید، که نتایج(کارنامه) آن منتشر، جهت تصمیم گیری در اختیار مدیران ارشد قرار گرفت.

سید محمد ثابتی افزود: ارزیابی عملکرد به صورت مستمر و در دوره های شش ماهه انجام می گیرد. انتظار است با اجرای منظم آن علاوه بر رقابتی نمودن خدمات، تصمیم گیری ها از جمله تخصیص منابع و … بر اساس رتبه بندی حاصل از آن صورت پذیرد.

وی در پایان افزود : مقرر است این طرح در شش ماه دوم سال جاری برای کلیه توابع و سازمان های وابسته در شاخص های عمومی و اختصاصی تسری یابد.

قابل ذکر است این طرح با مشارکت ۸بیش از ۴۰ نفر از کارشناسان و خبرگان حوزه های عملکردی و همکاری معاونت های ستادی از ۱۴ مهرماه الی ۵ آبان ماه در سطح مناطق دهگانه شهرداری تبریز اجرا شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.