کد خبر : 2089
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 بهمن 1393 - 9:36

بازدید شهردار تبریز از مناطق حاشیه نشین منطقه ۱۰ شهرداری

بازدید شهردار تبریز از مناطق حاشیه نشین منطقه ۱۰ شهرداری

  در حاشیه بازدید سرزده شهردار تبریز از پروژه های در حال اجرای منطقه ۱۰،  شهردار این منطقه از پیشرفت ۸۰ درصدی تملک اراضی اسد گلی شهرک ارم با اعتباری قریب به ۱۰ میلیارد ریال خبر داد .

 

‏باقر خوشنواز ، با اشاره ‏به پیشرفت ۸۰  درصدی تملک اراضی اسد گلی شهرک ارم اظهار ‏داشت: ‏طرح تملک اراضی اسد گلی از اردیبهشت ماه سال ۹۲ آغاز شده است و رو به اتمام  است.
 وی با بیان این که تعداد ۲۷ ملک و زمین در این اراضی واقع شده اظهار داشت: از این تعداد، ۲۶ ملک بصورت املاک احداثی و یک مورد بصورت قطعه زمین بایر است  که ۱۵ ملک تا بحال تملک شده و ۸ پرونده به کمیته کارشناسی و ارزیابی ارسال و مصالحه نامه این پرونده ها نیز تنظیم و آماده صلح با مالکین  است .
خوشنواز در ادامه سخنان خود طرح تملک و آزاد سازی املاک اسد گلی را  در  راستای تحقق  دستورات شهردار و شورای محترم اسلامی شهر مبنی بر نجات حاشیه نشینی دانست و اظهار داشت: تا کنون  ۳/۴۳۲/۰۲۵/۸۰۰  میلیارد  ریال برای تملک املاک مذکور هزینه شده و ‏برای اتمام تملک آن۵ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.‏
خوشنواز تصریح کرد: اراضی اسدگلی شهرک ارم  ۳۱۳۵۱/۹۶ متر مربع مساحت دارد و اعتباری که برای ساماندهی این اراضی ‏پیش‌بینی شده بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال است

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.