کد خبر : 2108
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1393 - 9:15

تمهیدات شهرداری، نقش چشمگیری در کاهش مشکل ترافیک خواهد داشت

تمهیدات شهرداری، نقش چشمگیری در کاهش مشکل ترافیک خواهد داشت

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز، با اشاره به تاثیر پروژه‌های مربوط به تقاطع‌های غیرهمسطح، گفت: با اجرای پرشتاب هفت تقاطع غیرهمسطح و همچنین اجرای پروژه‌های عمرانی مرتبط زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی در برنامه سال آتی، در سال‌های آتی، شاهد تحول چشمگیر در ترافیک شهر تبریز خواهیم بود.

سعید محدث اظهار داشت: اجرای موفق و پرشتاب پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح سال ۹۳، نشان داد که در صورت هماهنگی دستگاه‌های مختلف اجرایی با مدیریت شهری، پروژه‌های عمرانی می‌تواند در کمترین مدت، تکمیل و افتتاح شوند.

وی تصریح کرد: منابع مالی تنها بخشی از ضرورت‌های اجرایی پروژه است و بخش مهم دیگر، جابجایی تاسیسات زیربنایی است که با تعامل شهرداری با دستگاههای مختلف اجرایی، به خوبی پیش رفته است.

محدث اضافه کرد: خوشبختانه همت ویژه شورای اسلامی شهر و تمهیدات خاص شهردار، موجب شده که پروژه‌های عمرانی، در عین برخورداری از شتاب عمرانی و شاخص‌های فنی، از نظر جنبه‌های طراحی و زیبایی نیز، روند متفاوتی داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این که در برنامه سال ۹۴، شهرداری تبریز با طراحی رینگ‌ها و تقاطع‌های مختلف، در صدد رفع گره‌های ترافیکی شهر بر آمده است، خاطرنشان کرد: مجموعه اقداماتی که در خصوص پروژه‌های عمرانی در برنامه سال جاری اجرا شده، در کنار برنامه سال آتی، نقش چشمگیری در کاهش مشکل ترافیک شهر تبریز خواهد داشت.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.