کد خبر : 2115
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 بهمن 1393 - 6:52

یکشنبه ماشین تبریز را حمایت کنید/ بومی ترین تیم آذربایجان به صعود می اندیشد

یکشنبه ماشین تبریز را حمایت کنید/ بومی ترین تیم آذربایجان به صعود می اندیشد

 مدیرعامل باشگاه ماشین شهرداری تبریز از فوتبال دوستان و هواداران ماشین سازی تبریز درخواست کرد برای حمایت از ریشه دار ترین تیم شمالغرب کشور در بازی حساس یکشنبه در باغشمال حضور یابند.

 عیسی اکبرزاده اظهار داشت: با توجه به نتایج هفته های اخیر تیم، صعود ماشین سازی تبریز به مرحله بعدی مسابقات شدنی و محتمل است و بدین جهت انتظار داریم هواداران و فوتبال دوستان یکشنبه با تمام توان از تیم خودشان حمایت کنند.

وی افزود:  با توجه به روند مطلوب تیم در چند بازی اخیر، انتظار داریم همه مسئولین، ورزش دوستان و دوست داران فوتبال آذربایجان در دو بازی باقی مانده برای صعود از گروه، حمایت خود را از این تیم ریشه دار استان دریغ نکنند.

مدیرعامل باشگاه ماشین شهرداری تبریز گفت: اکثر بازیکنان و کادر فنی این تیم بومی هستند و با حضور و حمایت مسئولین و ورزش دوستان استان قطعا روحیه مضاعفی به تیم و بازیکنان منتقل خواهد شد. از همین جا به عنوان مدیرعامل تیم ماشین سازی از تمامی مسئولین، ورزش دوستان آذربایجان و هواداران این تیم درخواست می کنم در بازی هفته آینده که روز یکشنبه رأس ساعت ۱۴ در استادیوم باغشمال تبریز برگزار خواهد شد حضور داشته باشند .

 وی با اشاره به پیروزی با ارزش و مهم ماشین سازی در بازی خارج از خانه خود گفت: خوشبختانه بعد از پیروزی در مقابل شاهین کیش بازیکنان از روحیه بالایی برخوردار هستند. در حال حاضر تمامی بازیکنان تیم از شرایط بسیار قوی از نظر روحی روانی و آمادگی بدنی برخوردار هستند و با توجه به مشکلات زیادی که این باشگاه از سالهای قبل داشت توانسته ایم هویت باشگاه را با حمایت های فراوان شهردار و شورای محترم شهر و سایر مسئولین به خود بازگردانیم .

 اکبرزاده با تشریح وضعیت تیم در فصل جاری اظهار داشت: متأسفانه در این مدت شرایط بسیار سختی را هم از نظر مالی و امکاناتی پشت سرگذاشته ایم. تیم های حاضر در گروه ما سرمایه گذاری های خیلی زیادی را انجام داده اند و می توان گفت تیم های حاضر در این گروه ریشه دار بوده و پشتوانه مالی بسیار قوی داشته اند. بعضی از تیم ها ۲ الی ۳ میلیارد تومان هزینه کرده اند ولی این باشگاه تنها با ۷۰۰ میلیون بودجه آن هم یک هفته مانده به شروع مسابقات لیگ با هزاران مشکل کار را شروع کردیم. البته ناگفته نماند از شهردار و شورای شهر باید تشکر و قدردانی داشته باشیم چرا که قرار است جهت افزایش بودجه کمک نمایند .

 مدیرعامل قدیمی ترین باشگاه شمالغرب کشور گفت: باپشت کار و تلاش سعی کردیم از کمترین بودجه و با صرفه جویی بیشترین بهره را بگیریم در حالی که حداقل هزینه این باشگاه با یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان بود. جا دارد از کادر فنی و بازیکنان تیم و همچنین همکاران در باشگاه و شهرداری تشکر و قدردانی نمایم که در بهبود باشگاه همکاری خوبی دارند .

 اکبرزاده تصریح کرد: در هفته های اخیر تمام تلاش خود را انجام دادیم تا با جذب نفرات جدید به تیم بتوانیم در بازی های باقی مانده با توان بیشتری حضور یابیم. همچنین با هماهنگی ها و حمایت هایی که از سوی شهردار و شورای شهر شده بود توانسته ایم تمام امکانات ورزشی را در اختیار بازیکنان و کادر فنی قرار دهیم. در این فصل از مسابقات تیم ماشین سازی بهترین شرایط را به خود دیده است و سعی کرده ایم تمام امکانات را برای بازی های خارج از خانه و داخل خانه فراهم کنیم .
 ماشین سازی یکی از تیم های ریشه دار کشور می باشد. این تیم عنوان قدیمی ترین تیم شمالغرب کشور را با خود یدک می کشد، امید است روز یکشنبه تمامی هواداران این تیم و ورزش دوستان آذربایجان در استادیوم باغشمال حضور داشته باشند تا با حضور پرشور، حمایت ها و تشویق هایشان بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کرده و قدمی دیگر برای صعود به مرحله بعد برداریم./ گفتگو نوید هوشمند

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مجيد.س چهارشنبه , ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷

ما هواداران حتما می آییم با اینکه کار دارم ، کارم را زمین میذارم و برای حمایت میآیم…اما بیشتر همت را بازیکنان ، که این اواخر هم خیلی مردانه جنگیده اندو …باید بکنند…فقط این بازی را ببرنند ۹۰درصد راه صعود به دسته۱ را پیموده اند!!! انشاالله…قربان همگی بازیکنان متعصب ماشین سازی