کد خبر : 2116
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 بهمن 1393 - 6:59

اسبقیان: ادغام تیم‌های شهرداری و ماشین‌سازی تبریز منطقی است

اسبقیان: ادغام تیم‌های شهرداری و ماشین‌سازی تبریز منطقی است

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: ادغام تیم‌های شهرداری و ماشین‌سازی تبریز پیشنهاد این اداره بوده و می‌تواند به کاهش هزینه‌ها و حفظ حیات قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان و همچنین تقویت فوتبال این منطقه منجر شود.

سیدمحمد شروین‌اسبقیان در نشست خبری در بین خبرنگاران اظهار داشت: تور دوچرخه‌سواری آذربایجان از لحاظ درجه تنزلی نداشته و اخبار انتشار یافته در این مورد کذب محض است.

وی افزود: ستاد دائمی تور دوچرخه‌سواری آذربایجان دایر بوده و تلاش اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی رساندن این تور به درجه حرفه‌ای است.

اسبقیان گفت: این تور در ۲۸ دوره به صورت آماتور برگزار شده و امسال به درجه نیمه‌حرفه‌ای ارتقا یافته و سال آینده نیز به صورت نیمه‌حرفه‌ای برگزار می‌شود.

وی در مورد تاریخ برگزاری این تور گفت: تاریخ پیشنهاد شده ۸ تا ۱۲ خرداد بود که مورد موافقت ما قرار گرفته است.

 

ادغام دو تیم شهرداری و ماشین‌سازی منطقی است

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: پیشنهاد ادغام این دو تیم با نام ماشین‌سازی شهرداری تبریز از طرف من بوده و معتقد هستم که این امر کاهش هزینه‌ها و تقویت این تیم را به دنبال داشته و موجب حفظ تیم ماشین‌سازی تبریز به عنوان قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان می‌شود.

اسبقیان افزود: باشگاه شهرداری تبریز در فوتبال کارنامه قابل قبولی داشته و شهردار تبریز، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و مدیر‌عامل سازمان ورزش شهرداری تبریز برای موفقیت این باشگاه در تلاش هستند.

 

۱۷ بهمن ۲۵ همایش پیاده‌روی خانوادگی در استان برگزار می‌شود

اسبقیان از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در روز ۱۷ بهمن در ۲۵ شهر استان خبر داد و اظهار کرد: همایش بزرگ پیاده‌روی همگانی با شعار جامعه با نشاط و عاری از اعتیاد در تبریز برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی افزود: تاکید مقام معظم رهبری بر اصل توسعه ورزش همگانی نشان می‌دهد که ایشان توجه ویژه‌ای نسبت به این موضوع دارند و این رسالت دستگاه‌ها و به ویژه وزارت ورزش و جوانان و ورزشکاران را دو چندان می‌کند.

وی گفت: این همایش پیاده‌روی ساعت ۸ صبح روز جمعه ۱۷ بهمن در مسیر ائل‌گلی تبریز برگزار شده و ۱۲۰ جایزه شامل کمک هزینه عتبات عالیات، دوچرخه و بسته‌های ورزشی به قید قرعه اهدا می‌شود.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.