کد خبر : 2128
تاریخ انتشار : جمعه 17 بهمن 1393 - 19:30

سرمربی تیم پدیده مشهد: تراکتورسازی هنوز هم مدعی قهرمانی است

سرمربی تیم پدیده مشهد: تراکتورسازی هنوز هم مدعی قهرمانی است

سرمربی تیم پدیده مشهد گفت: تراکتورسازی می‌توانست در بازی امروز به پیروزی دست یابد و با وجود این شکست، این تیم همچنان مدعی قهرمانی است.

 

به گزارش آی نیوز، علیرضا مرزبان شامگاه امروز در نشست خبری بعد از پیروزی تیمش برابر تراکتورسازی اظهار داشت: تیم میزبان در اوایل بازی دو موقعیت خوب داشت که اگر به گل می‌رسید، شاید نتیجه دیگری در این بازی رقم می‌خورد.
وی گفت: بازی همیشه در تبریز برابر تراکتورسازی جذاب است و این تیم چیزی برای از دست دادن نداشت و هجومی وارد میدان شد و همین کار تیم ما را راحت کرد.
سرمربی تیم پدیده مشهد افزود: نیمه اول توانستیم با برتری به رختکن برویم و نیمه دوم به خوبی بازی را اداره کرده و گل سوم را نیز زدیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم.
مرزبان تاکید کرد: تراکتورسازی تیم بزرگی بوده و از مدعیان این فصل است و با وجود این شکست، تیم تراکتورسازی هنوز مدعی قهرمانی است.
وی خوشحالی خود را از کسب سه امتیاز پنهان نکرده و عنوان کرد: قبل از بازی حتی به یک امتیاز راضی بودم، اما در این بازی شرایط پیروزی برابر میزبان فراهم شده و با تغییر تاکتیک سه مهاجم در میدان قرار دادم تا تیم از فشار خارج شده و اجازه حملات بیشتر تیم تراکتورسازی را گرفتیم.
مرزبان در مورد موفقیت‌های تیمش در مقابل تیم‌های تبریزی گفت: خانواده پدری من ترک هستند و من ارادت خاصی به آذری‌ها دارم و همانطور که ‌گفتم پیش از بازی به یک امتیاز هم راضی بودیم و در ابتدای بازی نیز تراکتورسازی دو موقعیت گل را از دست داد که شاید نتیجه دیدار با گل شدن این موقعیت ها تغییر می‌یافت، ضمن اینکه تراکتورسازی در جام حذفی بازی خوبی را برابر ما انجام داده و حتی می‌توانست برابر پدیده به پیروزی دست یابد

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.