کد خبر : 2134
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 بهمن 1393 - 7:10

شهردار کلانشهر تبریز : خواست مردم تبریز حمایت از تیم ماشین‌سازی است

شهردار کلانشهر تبریز : خواست مردم تبریز حمایت از تیم ماشین‌سازی است

  شهردار تبریز گفت: خواست مردم تبریز حمایت از تیم ماشین‌سازی و حفظ برند قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان است .

 دکتر صادق نجفی در جمع بازیکنان و مدیران باشگاه ماشین‌سازی اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی هر شهر با رای مستقیم مردم انتخاب می‌شوند و اعضای منتخب چکیده عصاره مردم بوده و شهردار و اعضای شورای اسلامی همواره به خواسته مردم اهمیت داده و درصدد اجابت آن می باشند .
شهردار تبریز با اشاره به برند مهم و تاثیر گذار باشگاه ماشین سازی گفت: برندهای یک شهر هیچ وقت از بین نمی‌روند همانطور که فرهنگ هیچ وقت از بین نمی‌رود و برندها نیز همانند فرهنگ‌ها بوده و تیم‌های ماشین‌سازی و تراکتورسازی ریشه در اعماق فوتبال ایران و تبریز داشته و ماشین‌سازی یک برند معتبر در فوتبال ایران است .
وی افزود: خواست مردم تبریز حمایت از قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان بوده و  ما با تمام وجود از این تیم حمایت می‌کنیم  و امیدواریم با موفقیت‌های تیم ماشین‌سازی شاهد بازگشت این تیم به سطح اول فوتبال ایران و لیگ برتر باشیم .
 شهردار کلانشهر تبریز که در اردوی قبل از بازی تیم ماشین سازی تبریز و در جمع اعضای شورای شهر و کادرفنی و بازیکنان و هئیت مدیره باشگاه ماشین سازی شهرداری سخن می گفت اظهار داشت: در سال آینده جهت تقویت این تیم سعی خواهیم کرد با توجه به اعلام نیاز مدیریت باشگاه امکانات خوبی را جهت اوج گیری این باشگاه فراهم نماییم تا بدون دغدغه و مشکلات مالی و رفاهی تیم بتواند به موفقیت خود تداوم بخشد .

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.