کد خبر : 2137
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 بهمن 1393 - 8:16

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تبریز؛ آزادی و حس استقلال از برکات بی پایان انقلاب است

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تبریز؛ آزادی و حس استقلال از برکات بی پایان انقلاب است

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز گفت: آزادگی و حس استقلالی که امروز در لایه های مختلف اجتماع شاهد آن هستیم، از برکات بی پایان انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام احمد حمیدی  دین و احیا ارزشهای اسلامی ،رهبری حضرت امام خمینی(ره) مردمی بودن حرکت هاونظام، روحیه ایثار وشهادت ونقش مساجد وروحانیت را پنج رکن اساسی و تاثیر گذار در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی واستمرار نظام دانست.
در این مراسم حجت الاسلام حمیدی معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز ، ضمن تبریک فرا رسیدن جشنی دیگر از جشنهای مبارک انقلاب اسلامی، به برکات مختلف انقلاب برای مردم کشور اشاره کرد و گفت: آزادگی و حس استقلالی که امروز در لایه های مختلف اجتماع شاهد آن هستیم، از برکات بی پایان انقلاب اسلامی است.
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز همچنین استمرار روند فرهنگی انقلاب را مورد تاکید قرار داد و افزود: در سالهای پس از انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد بودیم که فرهنگ انقلابی و توجه به مصادیق اسلامی در سطح جامعه بسیار بارز نمود پیدا کرده است.
حجت الاسلام احمد حمیدی  افزود: پنج رکن اساسی در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی تاثیر گذار بودند که نخستین آنها توسعه دین و احیا ارزشهای اسلامی در جامعه بود
وی گفت : رکن دوم در مسیر پیروزی انقلاب، رهبری پیامبر گونه حضرت امام خمینی(ره) بود که به حق با احیای ولایت فقیه جامعه را به سوی نظام اسلامی رهنمون ساختند.
 حمیدی در ادامه  به ارکان دیگر پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت  مردمی بودن و حضور دایمی و همیشگی مردم در صحنه و روحیه ایثار وشهادت ونقش مساجد وروحانیت  از ارکان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد
به گفته وی، انقلاب اسلامی، هدیه ای الهی است که تمام مردم کشور با تمام توان از آن حراست نموده اند و ما هم به عنوان اعضای خانواده بزرگ شهرداری تبریز در تلاشیم خدمات لازم برای رفاه شهروندان را به مرحله اجرا برسانیم.
حمیدی از تمام دست اندراکاران برگزاری سلسله برنامه های جشن فجر ۳۶ قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود این برنامه ها مایه نشاط و تعالی همکاران شهرداری و خانواده های محترم آنها را فراهم سازد.
گفتنی است در این برنامه کارکنان شهرداری مرکز به همراه خانواده هایشان از اجرای برنامه های فرهنگی و مفرح بهره بردند و در مراسم جشن فجر ۳۶، کارمندان شهرداری تبریز دهه فجر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.