کد خبر : 2140
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 بهمن 1393 - 13:07

ضدفوتبال هامون سازه و بدشانسی کار دست ماشین داد

ضدفوتبال هامون سازه و بدشانسی کار دست ماشین داد

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در روزی که می توانست با چند گل اختلاف پیروز شود نتیجه را واگذار کرد.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز که در هفته هفدهم لیگ دسته دو فوتبال کشور در ورزشگاه تختی تبریز به مصاف تیم هامون سازه زاهدان رفته بود بازی را با نتیجه ۲ بر ۱ واگذار کرد.

در این دیدار پربرخورد بازیکنان ماشین سازی از همان ابتدای کار علی رغم برتری محسوس در بازی نتوانستند موقعیت ها را به گل تبدیل کنند  و در عوض اشتباه محرز مدافع تیم ماشین و بدشانسی موجب به ثمر رسیدن دو گل تیم حریف شد. در این دیدار رسول علیزاده دو بار و یونس قاسمی یک بار توپ را در چند متری دروازه حریف با بدشانسی تمام به تیر عمودی دروازه کوبیدند و سایر بازیکنان ماشین سازی تبریز چندین موقعیت مسلم گلزنی را نیز یکی پس از دیگری از دست دادند.

تیم هامون سازه پس از گل دوم به بازی وقت تلف کنی و ضد فوتبال روی آورده و حتی چندین برار دروازه بان این تیم چهار دست و پا برروی توپ خوابید تا ضمن اتلاف وقت مانع از دسترسی بازیکنان ماشین سازی به توپ گردد. بازیکنان تیم هاتمون سازه در نیمه دوم پس از گل ماشین سازی در دقایق ابتدایی نیمه بارها و بارها با کوچکترین حرکت و برخوردی حتی با بازیکنان خودی روی زمین افتاده و سعی در کاستن بازی سرعتی ماشین سازان و اتلاف وقت داشتند.

گلهای تیم هامون سازه در دقایق ۲۴ و ۲۸ با شاتباه مدافعان ماشین سازی و تک گل تیم ماشین سازی نیز توسط رسول علیزاده در دقیقه ۴۸ به ثمر رسید.
ماشین سازی در هفته هجدهم در ورزشگاه اختصاصی حفاری به مصاف تیم  ملی حفاری اهواز خواهد رفت.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.