کد خبر : 2149
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 بهمن 1393 - 6:09

شیری آذر: با وجود طرح تفصیلی، تبریز شاهد مدیریت نظام مند خواهد بود

شیری آذر: با وجود طرح تفصیلی، تبریز شاهد مدیریت نظام مند خواهد بود

عضو شورای اسلامی شهر تبریز تهیه، تدوین و تصویب طرح تفصیلی تبریز را زمینه ساز مدیریت نظام مند کلانشهر تبریز برای سالیان سال دانست.

دکتر حبیب شیر آذر اظهار داشت: حوزه شهرسازی شهرداری تبریز موفق شد تهیه ، تدوین و تصویب طرح تفصیلی تبریز را به اتمام برساند که این یک مسئله مهم برای آینده تبریز محسوب می شود.

عضو شورای شهر تبریزافزود: تهیه طرح تفصیلی تبریز شاخص ترین عملکرد شهرداری در حوزه شهرسازی می باشد که تنها با مد نظر قرار دادن این مورد می توان ادعا کرد که حوزه شهرسازی شهرداری موفق ترین بخش شهرداری تبریز در سال جاری می باشد.

وی با تقدیر از تهیه، تدوین، به  تصویب رساندن و مهمتر از همه آنها اجرای طرح توسط حوزه شهرسازی شهرداری گفت: با این کار تبریز برای سالیان سال شاهد مدیریت نظام مند خواهد بود که جا دارد از حوزه شهرسازی تشکر نماییم.

شیری آذر در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه حوزه اداری مالی شهرداری تبریز در بحث تحقق بودجه عملکرد خوبی داشته است گفت: با این وضع بحران مالی و رکود اقتصادی و کاهش شدید اخذ پروانه های ساختمانی حوزه اداری مالی شهرداری تبریز عملکرد خوبی داشته است و به تکلیفی که شورا بر دوش آنان واگذار کرده بود به خوبی عمل کرده بودند.

دکتر شیری آذر در پایان سخنانش با اعلام اینکه وضعیت فعلی شهرداری تبریز رضایت بخش می باشد اما مطلوب غلیی ما نمی باشد گفت: به عنوان یک عضو شورا از عملکرد خوب شهرداری تبریز در تمامی ابعاد اعلام رضایت دارم و تشکر می کنم اما این اعلام رضایت و تشکر نباید باعث شود که شهرداری از برداشتن قدم های بزرگ دست بردارد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.