کد خبر : 2159
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1393 - 7:01

رییس کمیته مربیان آذربایجان شرقی: تصمیم هیات مدیره تراکتور ناشیانه بود

رییس کمیته مربیان آذربایجان شرقی: تصمیم هیات مدیره تراکتور ناشیانه بود

 رییس کمیته مربیان هیات فوتبال آذربایجان شرقی با انتقاد از تصمیم هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی در برکناری رسول خطیبی، این تصمیم را ناشیانه، غیرمنطقی و غیرکارشناسی دانست.

احد نظرزاده با بیان اینکه این تصمیم به ضرر فوتبال آذربایجان تمام می شود، گفت: نکته قابل توجه و تعجب در این تصمیم این است که مدیرعامل باشگاه تخصصی در فوتبال نداشته و بدون هیچ گونه مشورت با کارشناسان و مربیان استان اقدام به اتخاذ چنین تصمیمی گرفته است.
وی نبود تخصص و تعصب از سوی هیات مدیره باشگاه نسبت به جایگاه تراکتورسازی را دلیل اصلی برکناری خطیبی عنوان کرد و افزود: این تصمیم هواداران تیم بزرگ و پرهوادار تراکتور را در شوک فرو برده و همه از اینکه مربی جوان، آینده دار و با برنامه تیم اخراج شده است، به شدت ناراحت هستند.
نظرزاده با اشاره به نتایج تراکتورسازی در هفته های اخیر، آن را ضعیف خواند و اظهار کرد: اما این نتایج نسبت به تیم هایی همچون استقلال و پرسپولیس قابل دفاع است، این در حالی است که هیات مدیره و مدیران هر دو تیم با باخت های پی در پی هرگز به تعویض سرمربی دست نزدند.
وی نبود کمیته فنی در باشگاه تراکتورسازی را از جمله عوامل ایجاد اختلاف بین کادرفنی و مدیریتی عنوان کرد و گفت: اگر چنین مجموعه ای در کنار باشگاه فعال بود امروز شاهد بروز اختلاف و تفرقه بین اعضای هیات مدیره و سرمربی نبودیم، چون این کمیته به عنوان حایل و پل ارتباطی بین مربی و مدیریت فعالیت می کرد و مانع از بروز مشکلات فنی و حاشیه ای می شد.
پیشکسوت و مربی پیشین تیم های مختلف تبریز با تاکید بر اینکه نتایج خطیبی به نسبت امکانات و نفرات تیم قابل دفاع است، حذف این نیروی بومی و جوان از تراکتورسازی را موجب به هم ریختن برنامه های اعلام شده باشگاه از ابتدای فصل عنوان کرد.
نظرزاده در عین حال ایرادات فنی خطیبی در هدایت تراکتورسازی را مورد اشاره قرار داد و افزود: باید پذیرفت نفراتی که خطیبی در نیم فصل دوم از دست داد و جذب تیم کرد در حد و اندازه های تراکتور نبودند که نمونه آنها کنار گذاشتن آل نعمه و بیکای در خط دفاعی بود.
وی هر گونه توجیه از سوی سرمربی تیم مبنی بر نبود امکانات مالی در این خصوص را رد کرد و یادآور نمود: مسوول اول و آخر فنی تیم با سرمربی است و او باید پاسخگوی عملکردش باشد.
نظرزاده از رسول خطیبی به عنوان یکی از مربیان اخلاق مدار فوتبال استان و کشور نام برد و گفت: وی از جمله مربیانی است که تعلق خاطر ویژه ای به مسایل مذهبی و اخلاق دارد و در این باره تاکنون هیچ سند و مدرکی دال بر وجود مشکل در این رابطه از سوی کمیته اخلاق فدراسیون به ما ارسال نشده است.
وی اعلام کرد: بهتر است هیات مدیره و مسوولان باشگاه تراکتورسازی دلایل اصلی برکناری خطیبی را به اطلاع مردم برسانند و با به میان کشیدن موضوعات فرعی افکار عمومی را منحرف نکنند.
رییس کمیته مربیان هیات فوتبال آذربایجان شرقی از اینکه مسوولان باشگاه پس از اخراج خطیبی با نام مربیان مختلف بازی می کنند، گفت: این شگردی است که برای تبلیغات به درد می خورد نه حل مسایل و مشکلات باشگاه تراکتورسازی.
اعضای هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی عصر روز یک شنبه در اقدامی تامل برانگیز و شتاب زده، رسول خطیبی سرمربی جوان و بومی این تیم را اخراج کردند.
این در حالی است که تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با ۳۲ امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه های قرار دارد و همچنان جزو مدعیان است.
مسوول روابط عمومی این باشگاه نیز با تایید این خبر، اعلام کرد: تا انتخاب سرمربی جدید، قادر رحیم زاده مربی این تیم به عنوان مسوول فنی همکاری خود را با باشگاه ادامه می دهد.
به گفته کاظم شهریاری سرمربی جدید تراکتورسازی حداکثر ظرف یک هفته آینده انتخاب و مشغول به کار می شود.
روابط عمومی تراکتورسازی، نتایج ضعیف و شکست های پی درپی در هفته های اخیر و عدم موفقیت در جام حذفی را دلیل برکناری خطیبی اعلام کرده است.
شنیده ها حاکی از آن است که حضور تونی اولیویرا به عنوان سکاندار این تیم پرتماشاگر تبریزی محتمل است.
این مربی پرتغالی پیش از این نیز در دو نوبت هدایت این تیم را برعهده داشته است.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسین محمدی پنجشنبه , ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۵:۳۳

سن آذربایجان سؤیله نچون آذر به جان اولدون ؟
اونوتدون اؤز درین دردین یادین دردین آلان اولدون ؟
چتین گونلرده ایرانین بلاسیندا یانان اولدون ؟
وئریب ائولادینی قوربان ، اؤزون یالقیز قالان اولدون ؟
یاشیل یوردوم باهار ایکن نه دن سولدون ، خزان اولدون ؟

کئچن یوز ایلده یوزلریول دؤیوشدون ، مین یارا گؤردون،
دایاندین ، سینمادین ، دؤزدون ، وفا ائتدین ، جفا گؤردون ،
کیمین چکدین بلاسین ، سن همان یئردن بلا گؤردون ،
سویولدون ، پای بؤلوش اولدون ، یاد اللرله تالان اولدون ،
سن آذربایجان سؤیله ، نچون آذر به جان اولدون ؟

گووه ن ائولادینا ، آنجاق اؤزون قیل دردینه چاره ،
کؤنول وئرمه شکر دیللی ، هر آن اویناشلی دیلداره ،
فریلداقدی دئسه هر نه ، بوراخ گئتسین اوزو قاره ،
جانین قویدون سؤزون اوسته ، بو یولدا امتحان اولدون ،
سن آذربایجان سؤیله نچون آذر به جان اولدون ؟