کد خبر : 2185
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 بهمن 1393 - 16:35

شورای شهر و شهرداری اقدامات مناسبی برای بهداشت، پیشگیری و درمان انجام داده است

شورای شهر و شهرداری اقدامات مناسبی برای بهداشت، پیشگیری و درمان انجام داده است

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز اقدامات شورای اسلامی شهر و شهرداری کلانشهر تبریز در خصوص مسائل بهداشتی، پیشگیری و درمان را مناسب و تاثیرگذار دانست.

دکتر شهرام دبیری در جلسه صبح روز یکشنبه شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به روز جهانی مبارزه با سرطان کودکان که مصادف با ۲۶ بهمن ماه می باشد گفت: هرچند بعد از تصادفات، سرطان بیشترین عامل مرگ و میر کودکان در جهان می باشد اما خوشبخنانه با پیشرفتهای پزشکی میزان درمان این سرطانها از ۲۵ به ۸۵ درصد رسیده است.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر اینکه یکی از وظایف شورا و شهرداری توجه به مسائل بهداشتی، درمانی و پیشگیری شهروندان می باشد  گفت: خوشبختانه با همت شهرداری تبریز ساختمان بیمارستان تخصصی کودکان تا عید به بهره برداری می رسد که با راه اندازی این ساختمان مکان مناسبی برای به مجموعه درمانی و بهداشتی تبریز افزوده خواهد شد.
دبیری همچنین با اشاره به اینکه قیام ۲۹ بهمن تبریز اظهار داشت: مردم قهرمان تبریز در پیروزی انقلاب اسلامی پیش قدم بودند و در حقیقت بزرگداشت شهدای قم در تبریز سرآغاز سرعت گیری انقلاب شکوهمند اسلامی بوده است.
گفتنی است در جلسه امروز صبح شورای اسلامی شهر تبریز عملکرد سال ۹۳ شهرداری منطقه ۴ تبریز مورد بررسی اعضای شورای شهر تبریز قرار گرفت.
۲۶ بهمن ماه مصادف با ۱۵ فوریه مصادف است با روز جهانی مبارزه با سرطان کودکان. بر اساس برآورد ها سالیانه ۹۰ هزار نفر کودک در سراسر جهان در اثر سرطان جان خود رااز دست می دهند که سرطان بعد از تصادفات رانندگی بیشترین آمار مرگ و میر کودکان را به خود اختصاص داده است.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.